Αποστολέας Θέμα: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive  (Αναγνώστηκε 22415 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος drioannis

  • Μηνύματα: 378
    • Προφίλ
Απ: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive
« Απάντηση #120 στις: Ιανουαρίου 30, 2020, 02:44:00 μμ »
  ...
 Εχεις κάνει μόνο ενα λάθος σ αυτά που έγραψες οτι ιδια κλίση δεν σημαίνει και ιδια ταχύτητα.Ιδια κλίση σημαίνει και ίδια ταχύτητα είναι απο τον τύπο της Φυσικής Φυγόκεντρος δυναμη=1/2 επι μάζα επι ταχύτητα στο τετράγωνο.
  Καλά πόσο δημοφιλες ηταν αυτό το πόστ που ξεκίνησε ο Runner με τις διαφωνίες του με τον Καπουλο και άλλους και έχει 20900 αναγνώσεις !
  Ωπα λάθος τον έγραψα τον τύπο ο σωστός είναι Φυγόκεντρος δυναμη=μάζα επι ταχύτητα στο τετράγωνο δια ακτίνα της στροφής.

Κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά νομίζω...Στον τύπο που έβαλες δεν υπάρχει η γωνία κλίσης. Πχ 30 μοίρες κλίσεις μπορώ να έχω με 20-30-40-50...100-κλπ χλμ(μέχρι ένα ορισμένο όριο πάντα), όσο έχουμε πρόσφυση και τροποποιώντας την γραμμή μας ενδεχομένως. Αν σπάσουμε την πρόσφυση σε στροφή τότε πέφτουμε. Με τα αγωνιστικά λάστιχα κερδίζουμε σε πρόσφυση και χάνουμε σε διάρκεια ζωής. Άρα όσο μεγαλύτερη πρόσφυση τόσο μεγαλύτερη ταχύτητα μπορούμε να έχουμε στη δεδομένη γωνία κλίσης. Τα λάστιχα δρόμου ναι έχουν λιγότερα περιθώρια κλίσης λόγω κατασκευής (προφίλ) αλλά όχι μεγάλη διαφορά σε σχέση με τα αγωνιστικά. Η ταχύτητα που μπορείς να έχεις στη μέγιστη κλίση έχει σημαντική διαφορά. Όταν λέμε λάστιχα δρόμου δεν εννοούμε βέβαια αυτά...


...στα πλαίσια της λογικής λοιπόν ναι με λάστιχα δρόμου και μικρότερες ταχύτητες μπορεί κάποιος με εξάσκηση και σταδιακά να πιάσει κλίσεις κοντά στο όριο του προφίλ του ελαστικού οι οποίες είναι μεγάλες.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 30, 2020, 03:42:10 μμ από drioannis »
You will never be arrested #58
G.O.A.T.

Αποσυνδεδεμένος kinhsh1

  • Μηνύματα: 23
  • κουλάδι
    • Προφίλ
Απ: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive
« Απάντηση #121 στις: Φεβρουαρίου 01, 2020, 06:31:29 μμ »
 Ναί δεν το πρόσεξα οτι στον τύπο δεν έχει την γωνία κλίσης.Aλλα επειδή η φυγόκεντρος δύναμη ισούται με την κεντρομόλο και η κεντρομόλος στις μοτοσυκλέτες παράγεται απο την κλίση  που έχουν και ισούται με βάρος μοτοσυκλέτας με αναβάτη δια εφαπτομένη της γωνίας που είναι 90μοίρες μείον γωνία κλίσης.Ετσι πχ σε παράδειγμα μοτοσυκλέτα με αναβάτη 310 κιλά σε κλιση 51 μοίρες παράγει κεντρομόλο 383 κιλά βλέπουμε δηλαδή πόσο ζορίζονται τα λάστιχα στις μεγάλες κλίσεις και πόσο ζορίζεται και η άσφαλτος σε μεγάλες κλισεις που εχω δει στην πραξη μια δροσερή άσφαλτος πχ πριν νυχτώσει το καλοκαίρι να δίνει καλύτερη πρόσφυση απ οτι μεσημεριανή ώρα και πάντα με παραξένευε αυτό.Αφου ελεγα πιο ζεστο λάστιχο καλύτερα.
 Υπολόγισα και το πόσο επηρρεάζουν τα 200ρια λάστιχα που λέω παίρνουν ψεύτικες κλισεις λογω φάρδους,και παιρνουν αυτά 0,4 της μοίρας περισσότερη κλίση απο το 190 και 0,8 απο το 180ρι,τελικά δεν κλέβουν και πολύ βλέπω.Αλλα σε σχέση με πλάτος ελαστικου 140 τα 200ρια παίρνουν 2,1 μοίρες παραπάνω για την ίδια ταχύτητα.Και ενδιαφέρον έχει και για το παπί αν έχει 110 πλάτος κλέβουν 3,1 μοίρες. Μα καλά τα 125ρια δηλαδή στην πίστα θα είναι ίλιγγος έτσι οπως τα έχω δεί να παιρνουν τις στροφές να εχουν και τερμα κλιση και στενά λάστιχα.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 04, 2020, 03:58:41 πμ από kinhsh1 »