Αποστολέας Θέμα: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive  (Αναγνώστηκε 22414 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinhsh1

  • Μηνύματα: 23
  • κουλάδι
    • Προφίλ
Απ: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive
« Απάντηση #105 στις: Ιανουαρίου 10, 2020, 04:43:19 πμ »
Ωραίο το βίντεο,σιγουρα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης της αίσθησης που έχουμε στο χειρισμό του εμπρος φρένου.Στην πράξη βέβαια υπάρχουν δυο κόσμοι για τον χειρισμό του εμπρος φρένου,ο κόσμος της οδήγησης στον στεγνό δρόμο και ο κόσμος της οδήγησης στο βρεγμένο δρόμο.Οπως λεει το βίντεο πρεπει να μαθει ο οδηγός να εκπαιδεύσει τους μυς του χεριού να
πατάνε οσο πρε΄πει το φρένο.Η διαφορά στην δύναμη στεγνού με βρεγμένου ,η καλύτερα μισοβρεγμένου δρόμου είναι πολύ μεγάλη και σχεδόν αδύνατο να τη μάθει κανείς.Ισως μετά απο αυτή την άσκηση που προτείνει να πηγαίνουμε βόλτα την μοτοσυκλέτα πατώντας το φρένο τοσο που η μηχανη να κινείται με το φώς πισω αναμένο να ειναι καλύτερα.

Αποσυνδεδεμένος drioannis

  • Μηνύματα: 378
    • Προφίλ
Απ: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive
« Απάντηση #106 στις: Ιανουαρίου 10, 2020, 02:20:22 μμ »
Το βάζω όχι μόνο για το trail braking αλλά για την πληθώρα των πληροφοριών που προσφέρει. Είναι πραγματικός θησαυρός. Nα φανταστείτε έκανα donate...
https://soundcloud.com/ken-hill-534763963
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 10, 2020, 02:20:58 μμ από drioannis »
You will never be arrested #58
G.O.A.T.

Αποσυνδεδεμένος RaGe RaptoR

  • Μηνύματα: 196
  • Gixxerm@n™
    • Προφίλ
Απ: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive
« Απάντηση #107 στις: Ιανουαρίου 10, 2020, 02:27:35 μμ »
Το βάζω όχι μόνο για το trail braking αλλά για την πληθώρα των πληροφοριών που προσφέρει. Είναι πραγματικός θησαυρός. Nα φανταστείτε έκανα donate...
https://soundcloud.com/ken-hill-534763963

Από το '16 τα έχω ξετινάξει κ τα 70τοσα! Πραγματικός θησαυρός, όντως. Έκανα κι εγώ donate, τόσο πολύτιμα τα θεωρώ.
Never trade the thrills of living for the security of existence
Gixxerman™ 1⬆️5⬇️

Αποσυνδεδεμένος kinhsh1

  • Μηνύματα: 23
  • κουλάδι
    • Προφίλ
Απ: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive
« Απάντηση #108 στις: Ιανουαρίου 15, 2020, 11:36:41 μμ »
 Είναι αδύνατο να ακούσει κανείς αυτούς τους διαλόγους τοσο χρονοβόροι που είναι.Ας τα είχανε γράψει σε ένα κείμενο.Αλλα με την κουβέντα και τα ε και ου τους περνάει η ώρα.Με ξαφνιάζει που τους κάνατε και donate.

Αποσυνδεδεμένος RaGe RaptoR

  • Μηνύματα: 196
  • Gixxerm@n™
    • Προφίλ
Απ: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive
« Απάντηση #109 στις: Ιανουαρίου 16, 2020, 07:15:35 πμ »
Είναι αδύνατο να ακούσει κανείς αυτούς τους διαλόγους τοσο χρονοβόροι που είναι.Ας τα είχανε γράψει σε ένα κείμενο.Αλλα με την κουβέντα και τα ε και ου τους περνάει η ώρα.Με ξαφνιάζει που τους κάνατε και donate.

Από τα 70τοσα podcast, άντε τα 4 να είναι συνεντεύξεις, άρα διάλογοι.
 Όλα τα αλλά είναι μονόλογοι ουσίας κι όχι  :blah: .

 Κράτα σημειώσεις κ θα δεις ότι όλα δένουν. Στο τέλος θα απορείς με το παραπάνω σχόλιό σου  8)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 16, 2020, 07:16:51 πμ από RaGe RaptoR »
Never trade the thrills of living for the security of existence
Gixxerman™ 1⬆️5⬇️

Αποσυνδεδεμένος Xlitos

  • Μηνύματα: 2013
  • ----------
    • Προφίλ
Απ: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive
« Απάντηση #110 στις: Ιανουαρίου 17, 2020, 02:28:40 μμ »
Εγω γουσταρω που εχουν περασει 17 χρονια απο τοτε που αρχισα να ψαχνω και να παιζω με την μοτο.Κι ακομα εντυπωσιαζομαι με το οτι οντως ειναι ατελειωτοι οι παραμετροι.Δηλαδη συζηταμε για ενα τρειλ μπρεικινκ vs css...και ο καθε ενας προσεγγίζει διαφορετικα το τρειλ και το css.Κανουμε ολοι διαφορετικα πραγματα και αυτο ειναι φυσιολογικο γιατι το πως το κανεις καθως και η αισθηση που εχεις μετον τροπο που το κανεις αλλαζει καθε φορα.Μια μοιρα ν αλλαξεις τον τροπο που πιανεις τα κλιπ ον..Λιγο αν κατσεις διαφορετικα.Το πως θα πιεσεις τα κλιπ ον...Με το ποσα δαχτυλα θα φρεναρεις..Καθε αλλαγη,μικρη ή μεγαλη και διαφορετικη αισθηση.Περασαν 17 χρονια και τα τελευταια 3-4 ειπα οκ βρηκα αυτο που θελω και δεν αλλαζω.Και το τονιζω γιατι δεν ξυπνησα μια μερα και ειπα "α κατσε να μαθω να δοκιμασω".Απο τους πρωτους μηνες που ξεκινησα να οδηγω ειχα ξεκινησει πειραματισμους εννοειται με απειρα λαθη και αδιεξοδα.
Αλλα και σημερα που κατεληξα καπου...παλι οταν αφηνω το μηχανακι για κανα μηνα και το ξαναπιανω εχω χασει λιγο τον σωστο συνδιασμο,πιανω ας πουμε λιγο διαφορετικα τα κλιπ ον και δεν "βγαινει" η ταχυτητα που ειχα στην ιδια στροφη με το ιδιο μηχανακι που περασα πριν ενα μηνα και μεχρι να το ξαναβρω περνανε πολλες μερες.Δηλαδη καταλαβαινω και το σοκ που παθαινουν οδηγαρες του μοτογπ οταν απο ενα μηχανακι που δουλευουν ολα καλα με το στυλ τους αλλαζουν μοτο και δε μπορουν να βρουν την ταχυτητα που ειχαν πριν.(βλεπε προσφατα Ζαρκο ΚΤΜ και Λορε ΧΟΝΤΑ).Θυμηθηκα και αυτο που ειχε γραψει καποτε ο σταμπακ που ειπε λιγο οι πιεσεις στα ελαστικα να ειναι αλλιως αλλαζουν πολλα.

Δηλαδη σκεφτητε παραμετρους..ποσους εχει ο οδηγος απο μονος του.Ποσες το μηχανακι απο μονο του.Και πως πρεπει να κουμπωσουν ολα αυτα σε μια αρμονια για να βγει η σωστη αισθηση η σωστη τεχνικη και αρα η ταχυτητα που ειναι το ζητουμενο.
Φυσικα ομως οταν μιλαμε για ταχυτητα ολα γινονται καλυτερα πιστα.Στο δρομο η εξελιξη ειναι ειναι τραγικα αργη κι αυτο γιατι θες να ζησεις κιολας κι οχι να γινεις χαλκομανια.

Αποσυνδεδεμένος kinhsh1

  • Μηνύματα: 23
  • κουλάδι
    • Προφίλ
Απ: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive
« Απάντηση #111 στις: Ιανουαρίου 22, 2020, 07:10:34 μμ »
  Xlitos νομίζω Σουζούκι 1000 έχεις; Σκέφτομαι οτι για να αλλάζει η αίσθηση οταν εχεις καιρό να οδηγήσεις την μηχανή μήπως φταίει η αργή γεωμετρία και το αμορτισέρ τιμονιου που έχουν τα γρήγορα 1000 ρια.Γιατί αν οδηγήσει κανείς ενα ποδήλατο οσο καιρο και να εχει να το οδηγήσει μεσα σε 50 μετρα το έχει καταλάβει την ισορροπία του. Πχ πήρα μια κοντινή βόλτα την μηχανή μου που έχει γρήγορη γεωμετρία και είχα να την οδηγήσω 1 μιση μήνα και πήγαινε μόνη της,μόνο που γλιστραγαν πίσω τα ντιαμπλο ροσσο 2 γιατι ειχαν λιγη θερμοκρασία,προβλέψιμα όμως.Μάλιστα είχα και μία φάση σε μία αριστερή με ρεκόρ μου στα 95 και ήμουν στα 70 χλμ περιμένοντας να την παρω απλωτά να την ευχαριστηθώ,είναι και γλιστερή και να με περνάει ντελιβεράς με καποιο πιθανως 130 κυβικών παπί τέρμα γκάζι,πιθανως με ταχύτητα 100 χλμ αλλα χτύπησε κορυφή του "κέρμπ" απο την αντίθετη αριστερή λωρίδα,δηλαδή ευθείωσε πλήρως την στροφή και έφυγε ,μου κανε λίγο σοκ που κάποιο οχημα μπορούσε να ακολουθήσει το αργο γρήγορο ρυθμό μου αλλα ειπα μέσα μου ,τρεξε αλλα η οδήγηση είναι η στροφή και όχι η ευθεία.
    RaGe RaptoR άκουσα απο το site που αναφέρατε πιο πάνω αυτο με τον τεχνικό στα λάστιχα της Dunlop ,πράγματι έχει ενδιαφέρον τελικά το site .Παρότι για μένα οι έμπειροι οδηγοί δεν έχουν ανάγκη οδηγιών ,μη πω οτι κανένας οδηγός έχει ανάγκη οδηγιών,γιατι η οδήγηση τελικά είναι μία ισορροπία και μία αυτόματη ενέργεια. Αλλα καλά είναι και τα τεχνικά θέματα να μας κρατάνε σε ενδιαφέρον για τις μηχανές μας.
   Κρατάω απο το βίντεο για τα λάστιχα που ανέφερε την διαφορά που εχει στις πιέσεις ο κάθε οδηγός στο μπροστινό λάστιχο,μεγάλο ευρος.και οτι δεν δινει πολύ σημασία στις κουβέρτες αφου σε εναμιση δυο γυρους τα λάστιχα εχουν ικανοποιητική θερμοκρασία.Κατι που μου φαίνεται υπερβολή να πηγαίνει κανεις τρακ ντει με κουβέρτες.

Αποσυνδεδεμένος RaGe RaptoR

  • Μηνύματα: 196
  • Gixxerm@n™
    • Προφίλ
Απ: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive
« Απάντηση #112 στις: Ιανουαρίου 22, 2020, 08:36:36 μμ »
@κινηση
Για να φτάσει να γίνει αυτόματη ενέργεια ή κάθε σωστή* κίνηση, προηγείται σκληρή προπόνηση.
Absolutely quantifiable που λέει κι ο Κεν.
Ή κι αλλιώς : "Talent can take you so far; Hardwork can take you Anywhere"
Never trade the thrills of living for the security of existence
Gixxerman™ 1⬆️5⬇️

Αποσυνδεδεμένος drioannis

  • Μηνύματα: 378
    • Προφίλ
Απ: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive
« Απάντηση #113 στις: Ιανουαρίου 23, 2020, 11:46:42 πμ »
...
    RaGe RaptoR άκουσα απο το site που αναφέρατε πιο πάνω αυτο με τον τεχνικό στα λάστιχα της Dunlop ,πράγματι έχει ενδιαφέρον τελικά το site .Παρότι για μένα οι έμπειροι οδηγοί δεν έχουν ανάγκη οδηγιών ,μη πω οτι κανένας οδηγός έχει ανάγκη οδηγιών,γιατι η οδήγηση τελικά είναι μία ισορροπία και μία αυτόματη ενέργεια. Αλλα καλά είναι και τα τεχνικά θέματα να μας κρατάνε σε ενδιαφέρον για τις μηχανές μας.
   Κρατάω απο το βίντεο για τα λάστιχα που ανέφερε την διαφορά που εχει στις πιέσεις ο κάθε οδηγός στο μπροστινό λάστιχο,μεγάλο ευρος.και οτι δεν δινει πολύ σημασία στις κουβέρτες αφου σε εναμιση δυο γυρους τα λάστιχα εχουν ικανοποιητική θερμοκρασία.Κατι που μου φαίνεται υπερβολή να πηγαίνει κανεις τρακ ντει με κουβέρτες.
kinhsh1 δεν ξέρω αν βλέπεις MotoGP αλλά ακόμη και οι κορυφαίοι οδηγοί έχουν coach και πάντα βελτιώνουν κάτι μετά από συμβουλές τους. Κανείς δεν είναι αλάνθαστος για να μην χρειάζεται να διορθώσει κάτι και πόσο μάλλον εμείς που ακόμη από την πρώτη φορά που καβαλάμε μοτοσυκλέτα, μαθαίνουμε λάθος πράγματα.
Για τις κουβέρτες τα πράγματα είναι απλά...Πας πίστα και έχεις την οικονομική δυνατότητα να αγοράσεις  ένα ποιοτικό ζευγάρι, προχώρα. Μόνο πλεονεκτήματα θα έχεις. Δεν είναι απαραίτητες στην πλειονότητα των ελαστικών αλλά για δοκίμασε να μπεις στην πίστα με Dunlop KR που είναι κρύα και η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι 20 βαθμούς. Ακόμη και αν κάνεις τους 2 γύρους προθέρμανσης δεν θα φέρεις το λάστιχο εκεί που πρέπει γιατί σε 2 γύρους ΔΕΝ θα μπορέσεις να το πιέσεις αρκετά. Όπως λέει και το podcast αν πας σε πιο road λάστιχο ναι οι κουβέρτες δεν είναι απαραίτητες αλλά πάλι θέλει προθέρμανση=χρόνο και ρίσκο. Επίσης όταν σε πολλά ελαστικά πρέπει να έχεις συγκεκριμένη πίεση μόνο με τις κουβέρτες μπορείς να είσαι ακριβής. Άλλη πίεση έχει αν η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι 15C και άλλη αν έχει 40C. Βλέποντάς το και από οικονομικής πλευράς όσο και αν σου φαίνεται περίεργο ένα καλό ζευγάρι κουβέρτες ελαστικών αν σε γλυτώσει από ΜΙΑ μόνο πτώση θα βγάλει πολλαπλές φορές την αξία της. Σκέψου πόσα λεπτά από κάθε session σε ένα trackday θα χάσεις ζεσταίνοντας τα ελαστικά; Πχ στο Μισάνο ο μέσος χρόνος γύρου σε ρυθμό προθέρμανσης για εμένα είναι 2.10 και θα χρησιμοποιήσω κοντά 4.5 λεπτά από τα 18 (γιατί τα 2 λεπτά είναι μέχρι να μπεις στην πίστα) μόνο για να προθερμάνω τα λάστιχα, που και πάλι θα υπάρχει αυτή η αμφιβολία...είναι ζεστά, δεν είναι;Σου μένουν λοιπόν περίπου 13.5 λεπτά καθαρή προπόνηση και κάνεις 7 γύρος συνολικά αντί για 9. Στις 6 με 8 φορές που θα μπεις πίστα την μία ημέρα θα χάσεις από 12 έως 16 γύρους μόνο για να ζεστάνεις λάστιχα (2 session σε μεγάλες πίστες). Όταν λοιπόν όπως εμένα και πιστεύω η πλειοψηφία των αναβατών που πάνε πίστα ξοδεύει ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό κάθε φορά και δεν έχουν την πίστα έξω από το σπίτι τους, όλα τα παραπάνω μετράνε και μάλιστα σημαντικά.
Αν αποφασίσει κάποιος να ασχοληθεί με την πίστα και όχι απλά, "ε ας πάω μία φορά να δω πώς είναι", επενδύει στην ασφάλειά του και προσπαθεί να φερθεί έξυπνα ώστε οικονομικά να μειώσει τα ποσά που θα χρειαστεί, διατηρώντας ωστόσο το ποσοστό ευχαρίστησης.
Αυτά από εμένα, πάντα με την καλύτερη πρόθεση για να καταλαβαίνουμε κάποια πράγματα και να μην κάνουμε λάθη που μπορεί να μας στοιχίσουν οικονομικά αλλά το χειρότερο να μας επηρεάσουν την υγεία μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 23, 2020, 12:49:38 μμ από drioannis »
You will never be arrested #58
G.O.A.T.

Αποσυνδεδεμένος Xlitos

  • Μηνύματα: 2013
  • ----------
    • Προφίλ
Απ: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive
« Απάντηση #114 στις: Ιανουαρίου 23, 2020, 06:12:58 μμ »
  Xlitos νομίζω Σουζούκι 1000 έχεις; Σκέφτομαι οτι για να αλλάζει η αίσθηση οταν εχεις καιρό να οδηγήσεις την μηχανή μήπως φταίει η αργή γεωμετρία και το αμορτισέρ τιμονιου που έχουν τα γρήγορα 1000 ρια.

ναι Κ8..δε φταιει το μηχανακι οταν μετα απο καιρο παω να οδηγησω...και παλι γρηγορα στριβει απλα οταν αρχιζω να πιεζω καταλαβαινω οτι κατι δεν κανω ΙΔΙΟ σε σχεση με τις τελευταιες βολτες που εκανα πριν το μηχανακι μεινει στο γκαραζ για καποιο διαστημα.Και απλα θελω καποιες βολτες παλι μεχρι να το ξαναβρω.Εγω δε κοιταω ταχυτητα κοντερ στη στροφη,απλα στριβω και οταν παω να πλησιασω το οριο μου απλα δε νιωθω ανετα.Δεν αισθανομαι οτι εχω την αισθηση της προσφυσης και της πληροφοριας απο το μηχανακι.
Εσυ κινηση αν δε κανω λαθος καθεσαι καπως μεσα στην μοτο.Απλα να ξερεις οτι οταν καθεσαι μεσα εχεις λιγοτερα πραγματα ν ασχοληθεις σε σχεση με το οταν πρεπει να βγαλεις σωμα προς το εσωτερικο της στροφης.Αν εγω το βγαζω ας πουμε καπως διαφορετικα σε σχεση με πριν τοτε εχω προβλημα.

Αποσυνδεδεμένος kinhsh1

  • Μηνύματα: 23
  • κουλάδι
    • Προφίλ
Απ: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive
« Απάντηση #115 στις: Ιανουαρίου 27, 2020, 04:36:59 πμ »
drioannis με έπεισεις οτι οι κουβέρτες βοηθάνε πολύ τον οδηγό που θέλει να πάει καπως έτσι οπως εδώ στο βίντεο απο το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα "Mα καλά τι κλίσεις παίρνουν !, είναι και αυτά τα 200ρια λάστιχα που παίρνουν αυτές τις ψεύτικες κλίσεις "  εγω έχω αντίληψη οτι αν θέλει κανείς να πηγαίνει έτσι πρέπει πρωτα να οδηγήσει με κρύα λάστιχα αργά,να δει την συμπεριφορά ,μετά λίγο πιο γρήγορα και λιγο λίγο να πηγαίνει και καλύτερα. Γιατί οι πολύ μεγάλες κλισεις αυτές που για να παρει κανείς πρέπει να έχει σηκωμένους μαρσπιέδες (στην δικιά μου μηχανή ,δεν θέλουν σήκωμα ,εχουν αποστάτες που βρίσκουν και οταν σπάει ο αποστάτης βρίσκει ο λαιμός της εξάτμισης,μια φορα που εχω βρεί μόνο),απαιτούν πολύ ώρα προπόνηση να δεί κανείς πως συμπεριφέρονται τα λάστιχά του πόσο εύκολο είναι να κάνουν το γλίστρημα το πίσω ,η αν θα το κάνει σφιχτά η σε τί ανοιγμα γκαζιού ,οπότε αυτός που πάει αραιά σε πίστα το θεωρώ επικίνδυνο να το κυνηγάει τοσο αν δεν το έχει μάθει σταδιακά. Και το κρύο λάστιχο δίνει αυτή την ευκαιρία να πάει κανείς σταδιακά και όχι κατευθείαν γρήγορα.  Επι τη ευκαιρία επειδή έχεις οδηγήσει καλά λάστιχα φαίνονται οι διαφορές σε λάστιχα ντάνλοπ κρ με σουπερκόρσα η κάτι άλλο και με ποιά λάστιχα έχεις περάσει καλά ;
 RaGe RaptoR συμφωνώ οτι η προπόνηση είναι σημαντικός παράγοντας μιλούσα για μια απλή οδήγηση που κανει κανεις στο δρόμο με ρυθμό μέχρι 120.
 Χlitos απο τα λεγόμενά σου μου φαίνεται οτι είσαι και συ με απλά λάστιχα δρόμου,ποιά έχεις τώρα ; Το σώμα έξω στο δημόσιο δρόμο σου κόβει την ορατότητα είναι μόνο για τις αριστερές και γενικά αν δεν είναι κανείς εντελώς στην άκρη του πίσω ελαστικού δεν είναι και απαραίτητο,βέβαια χαίρεται κανείς την οδήγηση και κερδίζει και λίγο γυμναστική ετσι.H μηχανή μου επειδή είναι ευέλικτη αν βγάλεις σε μέσες κλισεις σώμα αλλάζει την πορεία και κλείνει την στροφή και μόνο σε μεγάλες κλισεις αποκτάει σταθερότητα για να πάς με σώμα έξω.Ετσι είμαι πάντα με χαλαρό τιμονι κρατημένος και μπόλικο βάρος στους μαρσπιέδες ωστε να παιζει ανάμεσα στα πόδια η μηχανή αν θέλει να γλιστρήσει λιγο εμπρος η λιγο πίσω μιλάω για γλιστερούς δρόμους που είναι οι περισσότεροι.

Αποσυνδεδεμένος drioannis

  • Μηνύματα: 378
    • Προφίλ
Απ: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive
« Απάντηση #116 στις: Ιανουαρίου 27, 2020, 04:27:17 μμ »
drioannis με έπεισεις οτι οι κουβέρτες βοηθάνε πολύ τον οδηγό που θέλει να πάει καπως έτσι οπως εδώ στο βίντεο απο το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα "Mα καλά τι κλίσεις παίρνουν !, είναι και αυτά τα 200ρια λάστιχα που παίρνουν αυτές τις ψεύτικες κλίσεις "  εγω έχω αντίληψη οτι αν θέλει κανείς να πηγαίνει έτσι πρέπει πρωτα να οδηγήσει με κρύα λάστιχα αργά,να δει την συμπεριφορά ,μετά λίγο πιο γρήγορα και λιγο λίγο να πηγαίνει και καλύτερα. Γιατί οι πολύ μεγάλες κλισεις αυτές που για να παρει κανείς πρέπει να έχει σηκωμένους μαρσπιέδες (στην δικιά μου μηχανή ,δεν θέλουν σήκωμα ,εχουν αποστάτες που βρίσκουν και οταν σπάει ο αποστάτης βρίσκει ο λαιμός της εξάτμισης,μια φορα που εχω βρεί μόνο),απαιτούν πολύ ώρα προπόνηση να δεί κανείς πως συμπεριφέρονται τα λάστιχά του πόσο εύκολο είναι να κάνουν το γλίστρημα το πίσω ,η αν θα το κάνει σφιχτά η σε τί ανοιγμα γκαζιού ,οπότε αυτός που πάει αραιά σε πίστα το θεωρώ επικίνδυνο να το κυνηγάει τοσο αν δεν το έχει μάθει σταδιακά. Και το κρύο λάστιχο δίνει αυτή την ευκαιρία να πάει κανείς σταδιακά και όχι κατευθείαν γρήγορα.  Επι τη ευκαιρία επειδή έχεις οδηγήσει καλά λάστιχα φαίνονται οι διαφορές σε λάστιχα ντάνλοπ κρ με σουπερκόρσα η κάτι άλλο και με ποιά λάστιχα έχεις περάσει καλά ;
....

Όπως πολύ σωστά λέει το podcast που άκουσες δεν συστήνονται τα slick λάστιχα σε όλους. Μπορεί όταν ξεκινήσει κάποιος την ενασχόλησή του με την πίστα να φοράει λάστιχα που δεν χρειάζεται να έχουν υψηλές θερμοκρασίες για να δουλέψουν. Τέτοια λάστιχα είναι τα λάστιχα "δρόμου". Τις κλίσεις αυτές που βλέπει ναι μπορείς να τις πάρεις και με λάστιχα δρόμου σε πίστες με καλή άσφαλτο (όχι όμως με την ίδια ταχύτητα) αφού τα έχεις ζεστάνει λίγο μερικούς γύρους, όπως λέει και στο podcast. Αλλά...όταν ο ρυθμός και το επίπεδό σου ανέβει θα ανέβουν και οι απαιτήσεις σου σε πρόσφυση και συνεπώς τα καλύτερα λάστιχα θα είναι αναγκαία, με συνέπεια τελικά, αφού συνεχώς θα κατεβαίνεις σε χρόνους, να καταλήξεις κααααποια στιγμή στα slick=κουβέρτες ελαστικών απαραιτήτως (εκτός κάποια ειδικά μοντέλα ελαστικών). Όλα αυτά όπως ανέφερα παραπάνω σε αναβάτες που ασχολούνται με την πίστα και όχι για να πάνε βόλτα. Η πίστα θέλει σεβασμό δουλειά και να σκέφτεσαι τι κάνεις και όχι παρορμητισμούς και βιασύνες για να περάσεις καλά ανεξαρτήτως ελαστικού.  Θα μάθεις το hook turn, το trail braking κλπ.Καλά θα περάσει και αυτός που κάνει 1.40 καλύτερο χρόνο Σέρρες όπως και αυτός που κάνει 1.20.
Αυτός που θα έρθει βόλτα στην πίστα καλό θα είναι να ρωτήσει τους θαμώνες 1-2 πραγματάκια, να δει λίγο την πίστα και να αρχίσει σιγά σιγά να γυροβολάει προσπαθώντας να μάθει όσο το δυνατόν περισσότερα. Δεν θα του βγει σε καλό να προσπαθήσει να πιάσει πιο έμπειρους αναβάτες, ούτε να κάνει το χρόνο του φίλου του που έχει πάει 15 φορές πίστα. Ίσως κάποια μαθήματα θα βοηθήσουν να μυηθούν κάποιοι στην πίστα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 27, 2020, 04:29:08 μμ από drioannis »
You will never be arrested #58
G.O.A.T.

Αποσυνδεδεμένος kinhsh1

  • Μηνύματα: 23
  • κουλάδι
    • Προφίλ
Απ: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive
« Απάντηση #117 στις: Ιανουαρίου 30, 2020, 12:26:03 πμ »
  Συμφωνώ σ αυτά που λές για την οργανωτικότητα που απαιτεί η πίστα απο τον αναβάτη και γενικά για την σημασία των κουβερτών. Εχεις κάνει μόνο ενα λάθος σ αυτά που έγραψες οτι ιδια κλίση δεν σημαίνει και ιδια ταχύτητα.Ιδια κλίση σημαίνει και ίδια ταχύτητα είναι απο τον τύπο της Φυσικής Φυγόκεντρος δυναμη=1/2 επι μάζα επι ταχύτητα στο τετράγωνο.
  Καλά πόσο δημοφιλες ηταν αυτό το πόστ που ξεκίνησε ο Runner με τις διαφωνίες του με τον Καπουλο και άλλους και έχει 20900 αναγνώσεις !
  Ωπα λάθος τον έγραψα τον τύπο ο σωστός είναι Φυγόκεντρος δυναμη=μάζα επι ταχύτητα στο τετράγωνο δια ακτίνα της στροφής.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 30, 2020, 12:28:58 πμ από kinhsh1 »

Αποσυνδεδεμένος kapoulos

  • Μηνύματα: 1649
  • It's just a ride...
    • Προφίλ
    • KAPOULITSAS-outdoors.gr
Απ: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive
« Απάντηση #118 στις: Ιανουαρίου 30, 2020, 10:53:51 πμ »
  Συμφωνώ σ αυτά που λές για την οργανωτικότητα που απαιτεί η πίστα απο τον αναβάτη και γενικά για την σημασία των κουβερτών. Εχεις κάνει μόνο ενα λάθος σ αυτά που έγραψες οτι ιδια κλίση δεν σημαίνει και ιδια ταχύτητα.Ιδια κλίση σημαίνει και ίδια ταχύτητα είναι απο τον τύπο της Φυσικής Φυγόκεντρος δυναμη=1/2 επι μάζα επι ταχύτητα στο τετράγωνο.
  Καλά πόσο δημοφιλες ηταν αυτό το πόστ που ξεκίνησε ο Runner με τις διαφωνίες του με τον Καπουλο και άλλους και έχει 20900 αναγνώσεις !
  Ωπα λάθος τον έγραψα τον τύπο ο σωστός είναι Φυγόκεντρος δυναμη=μάζα επι ταχύτητα στο τετράγωνο δια ακτίνα της στροφής.

Έχεις αφήσει τελείως στην απ'έξω την θέση του σώματος στους τύπους σου.
Η μοτοσυκλέτα ισορροπεί στις 50 μοίρες πχ και στα 60 και στα 70 και στα 80 χλμ/ώρα αναλόγως γραμμής, γκαζιού και θέσης σώματος.
Το κάναμε άπειρες φορές όταν βλέπαμε φωτογράφο να μας σημαδεύει  :tooth:

Ένα βασικό των κουβερτών τώρα που το θυμήθηκα (και που θα την πατήσει ο "πρώτη φορά κουβέρτες") είναι ότι με το που βγεις απ'τα box πας τέρμα. Δεν κάνεις "ζέσταμα" τουλάχιστον καμία σχέση με ότι είχες συνηθίσει.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 30, 2020, 10:57:24 πμ από kapoulos »

Αποσυνδεδεμένος RaGe RaptoR

  • Μηνύματα: 196
  • Gixxerm@n™
    • Προφίλ
Απ: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive
« Απάντηση #119 στις: Ιανουαρίου 30, 2020, 02:15:53 μμ »
Έχεις αφήσει τελείως στην απ'έξω την θέση του σώματος στους τύπους σου.
Η μοτοσυκλέτα ισορροπεί στις 50 μοίρες πχ και στα 60 και στα 70 και στα 80 χλμ/ώρα αναλόγως γραμμής, γκαζιού και θέσης σώματος.
Το κάναμε άπειρες φορές όταν βλέπαμε φωτογράφο να μας σημαδεύει  :tooth:

Ένα βασικό των κουβερτών τώρα που το θυμήθηκα (και που θα την πατήσει ο "πρώτη φορά κουβέρτες") είναι ότι με το που βγεις απ'τα box πας τέρμα. Δεν κάνεις "ζέσταμα" τουλάχιστον καμία σχέση με ότι είχες συνηθίσει.

Ταχύτητα, κλίση, γραμμή/τροχιά : αλληλένδετα /αλληλοεξαρτώμενα. Και κάπου εκεί μέσα είναι και το (αποτελεσματικό) bp
Never trade the thrills of living for the security of existence
Gixxerman™ 1⬆️5⬇️