Αποστολέας Θέμα: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive  (Αναγνώστηκε 20345 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinhsh1

  • Μηνύματα: 15
  • κουλάδι
    • Προφίλ
Απ: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive
« Απάντηση #105 στις: Ιανουαρίου 10, 2020, 04:43:19 πμ »
Ωραίο το βίντεο,σιγουρα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης της αίσθησης που έχουμε στο χειρισμό του εμπρος φρένου.Στην πράξη βέβαια υπάρχουν δυο κόσμοι για τον χειρισμό του εμπρος φρένου,ο κόσμος της οδήγησης στον στεγνό δρόμο και ο κόσμος της οδήγησης στο βρεγμένο δρόμο.Οπως λεει το βίντεο πρεπει να μαθει ο οδηγός να εκπαιδεύσει τους μυς του χεριού να
πατάνε οσο πρε΄πει το φρένο.Η διαφορά στην δύναμη στεγνού με βρεγμένου ,η καλύτερα μισοβρεγμένου δρόμου είναι πολύ μεγάλη και σχεδόν αδύνατο να τη μάθει κανείς.Ισως μετά απο αυτή την άσκηση που προτείνει να πηγαίνουμε βόλτα την μοτοσυκλέτα πατώντας το φρένο τοσο που η μηχανη να κινείται με το φώς πισω αναμένο να ειναι καλύτερα.

Αποσυνδεδεμένος drioannis

  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive
« Απάντηση #106 στις: Ιανουαρίου 10, 2020, 02:20:22 μμ »
Το βάζω όχι μόνο για το trail braking αλλά για την πληθώρα των πληροφοριών που προσφέρει. Είναι πραγματικός θησαυρός. Nα φανταστείτε έκανα donate...
https://soundcloud.com/ken-hill-534763963
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 10, 2020, 02:20:58 μμ από drioannis »
You will never be arrested #58
G.O.A.T.

Αποσυνδεδεμένος RaGe RaptoR

  • Μηνύματα: 194
  • Gixxerm@n™
    • Προφίλ
Απ: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive
« Απάντηση #107 στις: Ιανουαρίου 10, 2020, 02:27:35 μμ »
Το βάζω όχι μόνο για το trail braking αλλά για την πληθώρα των πληροφοριών που προσφέρει. Είναι πραγματικός θησαυρός. Nα φανταστείτε έκανα donate...
https://soundcloud.com/ken-hill-534763963

Από το '16 τα έχω ξετινάξει κ τα 70τοσα! Πραγματικός θησαυρός, όντως. Έκανα κι εγώ donate, τόσο πολύτιμα τα θεωρώ.
Never trade the thrills of living for the security of existence
Gixxerman™ 1⬆️5⬇️

Αποσυνδεδεμένος kinhsh1

  • Μηνύματα: 15
  • κουλάδι
    • Προφίλ
Απ: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive
« Απάντηση #108 στις: Ιανουαρίου 15, 2020, 11:36:41 μμ »
 Είναι αδύνατο να ακούσει κανείς αυτούς τους διαλόγους τοσο χρονοβόροι που είναι.Ας τα είχανε γράψει σε ένα κείμενο.Αλλα με την κουβέντα και τα ε και ου τους περνάει η ώρα.Με ξαφνιάζει που τους κάνατε και donate.

Αποσυνδεδεμένος RaGe RaptoR

  • Μηνύματα: 194
  • Gixxerm@n™
    • Προφίλ
Απ: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive
« Απάντηση #109 στις: Ιανουαρίου 16, 2020, 07:15:35 πμ »
Είναι αδύνατο να ακούσει κανείς αυτούς τους διαλόγους τοσο χρονοβόροι που είναι.Ας τα είχανε γράψει σε ένα κείμενο.Αλλα με την κουβέντα και τα ε και ου τους περνάει η ώρα.Με ξαφνιάζει που τους κάνατε και donate.

Από τα 70τοσα podcast, άντε τα 4 να είναι συνεντεύξεις, άρα διάλογοι.
 Όλα τα αλλά είναι μονόλογοι ουσίας κι όχι  :blah: .

 Κράτα σημειώσεις κ θα δεις ότι όλα δένουν. Στο τέλος θα απορείς με το παραπάνω σχόλιό σου  8)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 16, 2020, 07:16:51 πμ από RaGe RaptoR »
Never trade the thrills of living for the security of existence
Gixxerman™ 1⬆️5⬇️

Αποσυνδεδεμένος Xlitos

  • Μηνύματα: 2008
  • ----------
    • Προφίλ
Απ: Trail Braking: On the track to win, on the street to survive
« Απάντηση #110 στις: Ιανουαρίου 17, 2020, 02:28:40 μμ »
Εγω γουσταρω που εχουν περασει 17 χρονια απο τοτε που αρχισα να ψαχνω και να παιζω με την μοτο.Κι ακομα εντυπωσιαζομαι με το οτι οντως ειναι ατελειωτοι οι παραμετροι.Δηλαδη συζηταμε για ενα τρειλ μπρεικινκ vs css...και ο καθε ενας προσεγγίζει διαφορετικα το τρειλ και το css.Κανουμε ολοι διαφορετικα πραγματα και αυτο ειναι φυσιολογικο γιατι το πως το κανεις καθως και η αισθηση που εχεις μετον τροπο που το κανεις αλλαζει καθε φορα.Μια μοιρα ν αλλαξεις τον τροπο που πιανεις τα κλιπ ον..Λιγο αν κατσεις διαφορετικα.Το πως θα πιεσεις τα κλιπ ον...Με το ποσα δαχτυλα θα φρεναρεις..Καθε αλλαγη,μικρη ή μεγαλη και διαφορετικη αισθηση.Περασαν 17 χρονια και τα τελευταια 3-4 ειπα οκ βρηκα αυτο που θελω και δεν αλλαζω.Και το τονιζω γιατι δεν ξυπνησα μια μερα και ειπα "α κατσε να μαθω να δοκιμασω".Απο τους πρωτους μηνες που ξεκινησα να οδηγω ειχα ξεκινησει πειραματισμους εννοειται με απειρα λαθη και αδιεξοδα.
Αλλα και σημερα που κατεληξα καπου...παλι οταν αφηνω το μηχανακι για κανα μηνα και το ξαναπιανω εχω χασει λιγο τον σωστο συνδιασμο,πιανω ας πουμε λιγο διαφορετικα τα κλιπ ον και δεν "βγαινει" η ταχυτητα που ειχα στην ιδια στροφη με το ιδιο μηχανακι που περασα πριν ενα μηνα και μεχρι να το ξαναβρω περνανε πολλες μερες.Δηλαδη καταλαβαινω και το σοκ που παθαινουν οδηγαρες του μοτογπ οταν απο ενα μηχανακι που δουλευουν ολα καλα με το στυλ τους αλλαζουν μοτο και δε μπορουν να βρουν την ταχυτητα που ειχαν πριν.(βλεπε προσφατα Ζαρκο ΚΤΜ και Λορε ΧΟΝΤΑ).Θυμηθηκα και αυτο που ειχε γραψει καποτε ο σταμπακ που ειπε λιγο οι πιεσεις στα ελαστικα να ειναι αλλιως αλλαζουν πολλα.

Δηλαδη σκεφτητε παραμετρους..ποσους εχει ο οδηγος απο μονος του.Ποσες το μηχανακι απο μονο του.Και πως πρεπει να κουμπωσουν ολα αυτα σε μια αρμονια για να βγει η σωστη αισθηση η σωστη τεχνικη και αρα η ταχυτητα που ειναι το ζητουμενο.
Φυσικα ομως οταν μιλαμε για ταχυτητα ολα γινονται καλυτερα πιστα.Στο δρομο η εξελιξη ειναι ειναι τραγικα αργη κι αυτο γιατι θες να ζησεις κιολας κι οχι να γινεις χαλκομανια.