Αποστολέας Θέμα: Sport Riding Techniques  (Αναγνώστηκε 18030 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nktr

  • Μηνύματα: 2032
    • Προφίλ
    • http://www.grapheine.com/classiktv/index.php?module=see&lang=fr&code=a1741f2b0a9dea928515fa4bc0431105
Απ: Sport Riding Techniques
« Απάντηση #60 στις: Ιουλίου 13, 2013, 03:19:30 μμ »
υπάρχει μία σωστή γενική περπατημένη που καλώς αναφέρετε και πρέπει να χρησιμοποιείται.
Από εκεί και πέρα το πως βολεύεται ο καθένας και το πως νιώθει καλύτερα να χειρίζεται τη μοτό
και σε συνάρτηση το πως έχει γυμνάσει το σώμα του και σεταριστεί με το μπροστινό σύστημα.

Αυτό που είναι σωστό πάντως είναι ότι τα χέρια πρέπει να είναι χαλαρά στο τιμόνι για να μην δίνεις τάση στο τιμόνι και στα φρένα να μην κουράζονται πρήζοντας τους πήχεις, πόνο στην κάτω πλευρά της παλάμης και καρπούς φρενάροντας με τα γόνατα στο τεπόζιτο ή με όποιο άλλο τρόπο μπορεί ο καθένας (πχ κόντρα με τα πέλματα στο μαρσπιέ κλπ).

Δυστυχώς να φρενάρω με τα γόνατα δεν το δούλεψα πότε σοβαρά όπως και την οδήγησή μου και δεν το έμαθα ποτέ....και χέρια μετά από 5 γύρους δεν έχω...  :gun_owned:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 13, 2013, 04:03:23 μμ από nktr »
#ΓΚ

Αποσυνδεδεμένος kapoulos

  • Μηνύματα: 1649
  • It's just a ride...
    • Προφίλ
    • KAPOULITSAS-outdoors.gr
Απ: Sport Riding Techniques
« Απάντηση #61 στις: Ιουλίου 13, 2013, 03:21:50 μμ »
Πες του μου ειπε ο Ευσταθιου να πας να γ....θεις :tooth: :tooth:

Σημ: θελει πολλα λογια για να σου εξηγησω γιατι πρεπει να πατας μυτες στα μαρσπιε...βαριεμαι
εχω γραψει σεντονια μεχρι τωρα :occasion14:

Διψάω για μάθηση  :wheelchair:
Τι πάει να πει "βαριέσαι"  :antonisgsxr:

Να κάτσεις και να γράψεις ΟΤΑΝ ξεβαρεθείς  :occasion14:

Αποσυνδεδεμένος RunnerBaylisstic

  • Μηνύματα: 1954
    • Προφίλ
Απ: Sport Riding Techniques
« Απάντηση #62 στις: Ιουλίου 13, 2013, 03:35:29 μμ »
Στο αρχαριο ομως επιπεδο πρεπει να εισαι αφοπλιστικά ευθυς. Μπορει να μΕ την έδινε προσωπικα οταν ακουγα αυτη την γλωσσα είτε απο τον μπλεηντ ειτε απο τον Δαλλα κ ξερω και γω ποιον αλλο αλλα κατανοουσα οτι υπαρχει λόγος στο να μην σου δινει την δυνατοτητα να την αμφισβητεις. Στην πρωτη δημοτικου κανεις δεν πρεπει να αμφισβητει την δασκαλα που θα σου μαθει την αλφαβητα....

 :tooth: :tooth:

σωστος...

Αποσυνδεδεμένος nikolakiss

  • Μηνύματα: 1506
  • nikolakiss-Η πυρινη λαιΛΑΠΑ-ΚΙΜΑΣ
    • Προφίλ
Απ: Sport Riding Techniques
« Απάντηση #63 στις: Ιουλίου 13, 2013, 03:39:23 μμ »
sε αυτη τη χωρα τα παντα πανε απο το κακο στο χειροτερΟ

Αποσυνδεδεμένος stabak

  • Μηνύματα: 2326
  • Antirossisist με το στανιό
    • Προφίλ
Απ: Sport Riding Techniques
« Απάντηση #64 στις: Ιουλίου 13, 2013, 03:53:20 μμ »
υπάρχει μία σωστή γενική περπατημένη

Πεπατημενη ειναι Νικο, περπατημενη ηταν η Ντιναρα στη 3η γυμνασιου  :tooth: :tooth: :tooth:
Valves still are for gays

Αποσυνδεδεμένος nktr

  • Μηνύματα: 2032
    • Προφίλ
    • http://www.grapheine.com/classiktv/index.php?module=see&lang=fr&code=a1741f2b0a9dea928515fa4bc0431105
Απ: Sport Riding Techniques
« Απάντηση #65 στις: Ιουλίου 13, 2013, 04:01:30 μμ »
Πεπατημενη ειναι Νικο, περπατημενη ηταν η Ντιναρα στη 3η γυμνασιου  :tooth: :tooth: :tooth:

 :tooth: :tooth: :tooth: έφυγε το ρ  :tooth: :tooth: :tooth:

ρε τη Ντινάρα... τι μας θύμισες τώρα με το πυρόμετρο   :jason: :tooth:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 13, 2013, 04:04:04 μμ από nktr »
#ΓΚ

Αποσυνδεδεμένος Airzizel

  • Μηνύματα: 1417
  • Freddo Cappuccino Racer
    • Προφίλ
Απ: Sport Riding Techniques
« Απάντηση #66 στις: Ιουλίου 13, 2013, 04:11:22 μμ »
Εγώ πάντως νόμιζα ότι αυτό κάποτε με βοηθούσε και στο να χειρίζομαι/ελέγχω καλύτερα το άνοιγμα του γκαζιού έχοντας σαν οδηγό το δάχτυλο πάνω στη μανέτα.

Πολύ αργότερα κατάλαβα ότι αυτό σε πολλές περιπτώσεις λειτουργούσε ως ψυχολογική τροχοπέδη στο να ανοίγω τέρμα το γκάζι.

Το παλεύω και ελπίζω όταν ξαναπάω για track day να μην απογειωθώ!  :wheelchair:

Αν χρειαζεσαι ψυχολογικη υποστηριξη για ελεγχο του γκαζιου, βοηθαει σε καποιες περιπτωσεις το δαχτυλακι στον πατο...της ευθειας
:tooth:
Το νου σου ομως μη χασεις τα φρενα και βγαλουμε silver alert
:tooth: :tooth: :tooth:
:tooth:

...
I fear you have mistaken me for someone who gives a shit...

Αποσυνδεδεμένος Feelgood

  • Μηνύματα: 1427
  • Πίτσα, μπίρα και...μακρυά απο ποδήλατο
    • Προφίλ
Απ: Sport Riding Techniques
« Απάντηση #67 στις: Ιουλίου 13, 2013, 04:29:33 μμ »
Αν χρειαζεσαι ψυχολογικη υποστηριξη για ελεγχο του γκαζιου, βοηθαει σε καποιες περιπτωσεις το δαχτυλακι στον πατο...της ευθειας
:tooth:
Το νου σου ομως μη χασεις τα φρενα και βγαλουμε silver alert
:tooth: :tooth: :tooth:
:tooth:

...
:tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: silver alert. Εξαφάνιση ηλικιωμένου. Μπορείς να βοηθήσεις .  :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth:

Αποσυνδεδεμένος thanosf

  • Μηνύματα: 587
  • στην απ' έξω...
    • Προφίλ
    • fb page
Απ: Sport Riding Techniques
« Απάντηση #68 στις: Ιουλίου 13, 2013, 04:30:40 μμ »
 :laughing4: :laughing4: :laughing4: :laughing4:
Εγω παντως θα κρινω γιατι εχω τα προσοντα και τα αγωνιστικα και τα γενικου περιεχομενου ως προς τα επικινδυνα σπορ αλλα και κουλτουρα μοτοσικλετας σε ολες της τις μορφες!

Αποσυνδεδεμένος pourager

  • Μηνύματα: 248
  • Φτου σκόρδα...
    • Προφίλ
Απ: Sport Riding Techniques
« Απάντηση #69 στις: Ιουλίου 13, 2013, 05:01:28 μμ »
:tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: silver alert. Εξαφάνιση ηλικιωμένου. Μπορείς να βοηθήσεις .  :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth:


Τι μλκς!!!!  :faskelo: :faskelo: :faskelo:

 :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth:
Θα γυρίσει ο τροχός και θα γ@μήσει και ο παλιός!

Αποσυνδεδεμένος Xlitos

  • Μηνύματα: 2024
  • ----------
    • Προφίλ
Απ: Sport Riding Techniques
« Απάντηση #70 στις: Ιουλίου 13, 2013, 05:14:37 μμ »
αυτο με τα δαχτυλα


ειναι θεμα αισθησης καθαρα και οπως μαθεις στην αρχη...εγω επειδη δεν ειχα καλα φρενα σε varadero k Αχ-1 τα εβαζα και τα τεσσερα...δε γινοταν αλλιως αλλα αισθανομουν κα ικαλα κιολας...ο Δαλλας ελεγε δε χρειαζονται πανω απο 2...αλλα δε γινοταν ρε φιλε θα χα στουκαρει 100 φορες σε προφυλακτηρες τωρα....ειδα μετα το ιδιο εκανε κα ιο ροσσι οποτε λεω καλα εισαι συνεχισε ετσι...  :tooth: με αποτελεσμα τωρα πια να μη γινεται με καμια δυναμη να χρησιμοποιησω ενα ή δυο δαχτυλα για να παω γρηγορα ασχετα με το τι δυναμη εχουν...δε πα να μου δωσεις και καρμπον φρενα...αν βαλω ενα ή δυο δαχτυλα δε νιωθω τι γινεται απο κατω οταν ειμαι στο οριο μου...γι αυτο μου εφυγε κα ιφετα τις προαλλες το μπροστινο που πρωτη φορα στη ζωη μου δε το εσωσα9εκτος απο κρυο ελαστικο θυμηθηκα μετα τι ακριβως εκανα)...και το χω σωσει απειρες...ειχα δυο δαχτυλα ο μαλακας δοκιμαζοντας αλλο στυλ...χωρις λογο βεβαια γιατι ειμαι απολυτα ευχαριστημενος με το προσωπικο μου στυλ αλλα επειδη ειμαι testing freak και μ αρεσει να δοκιμαζω πραγματα κι ας ξερω οτι δε θα τα υοθετησω το κανω για να μη βαριεμαι και να μπορω να καταλαβαινω τα μειονεκτηματα  κ πλεονεκτηματα του καθε στυλ...

πιστευω ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΥΛ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ...δεν υπαρχει αυτο το πραγμα...οσο εισαι κοντα στους βασικους κανονες εισαι οκ...μετα αλλαζει το πραγμα κα ιακολουθει ο καθενας το ενστικτο του..βλεπεις πιο στυλ εχει τα πιο πολλα θετικα για σενα...τι δουλευει καλυτερα με το μυαλουδακι σου...το κρατας και το εξελισσεις

η οδηγηση της μηχανης ειναι ο,τι πιο καυλα υπαρχει στο πλανητη...κι ενα παραδειγμα ειναι αυτο που συζηταμε με τα δαχτυλα....ενα γαμημενο δαχτυλο ν αλλαξεις ειτε στο φρενο ειτε στο συμπλεκτη αλλαζει ΟΛΗ η αισθηση...κα ιοχι μονο με τα δαχτυλα με τα παντα στο σωμα σου...αρα σκεφτειτε ποσοι πιθανοι συνδυασμοι υπαρχουν κα ιτο ποσο διαφερουμε ολοι εμεις που οδηγαμε...πολυ δυσκολα να βρεις καποιον που να κανει ακριβως τα ιδια με τον αλλον...

δαχτυλα πρωταθλητων:

ενα δαχτυλο σβαντς ντουχαν(δεικτες) και στονερ(το μεσαιο)

δυο rainey,lorenzo

τρια και τεσσερα ροσσι(παλια ειχε τεσσερα τα τελευταια χρονια τρια) και μαρκεζ (τεσσερα σχεδον παντα)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 13, 2013, 05:16:59 μμ από Xlitos »

Αποσυνδεδεμένος RunnerBaylisstic

  • Μηνύματα: 1954
    • Προφίλ
Απ: Sport Riding Techniques
« Απάντηση #71 στις: Ιουλίου 13, 2013, 05:39:43 μμ »
αυτο με τα δαχτυλα

ειναι θεμα αισθησης καθαρα και οπως μαθεις στην αρχη...εγω επειδη δεν ειχα καλα φρενα σε varadero k Αχ-1 τα εβαζα και τα τεσσερα...

Aυτο ειναι αληθεια, μπορει στα σουπερσπορτ μηχανακια, και ειδικα τα προετιμασμενα για χρηση πιστας, να εχουν φρενουκλες, ειδικα οταν ερθουν σε σωστη θερμοκρασια λειτουργιας...
αλλα σε πολλα απλα μηχανακια δρομου, με ενα δαχτυλο σε γερα φρενα δεν φτανει...
με τα φρενα της Brembo με 320ρηδες δισκους, 4πιστονες κλπ, απο τα 200 φρεναριζα με 2 δαχτυλα και πηγαινε για καπακι...
με το σκουτερακι απο τα 100 και τα 8 δαχτυλα βαζεις (αφου δεν εχει ποδοφρενο  :tooth: ) και δεν φτανουν...  :tooth: :tooth:

Αποσυνδεδεμένος thanosf

  • Μηνύματα: 587
  • στην απ' έξω...
    • Προφίλ
    • fb page
Απ: Sport Riding Techniques
« Απάντηση #72 στις: Ιουλίου 13, 2013, 08:32:16 μμ »
Θα με βγαλετε παλι απ τα ρουχα μου και θα πειτε οτι ειμαι αναποδος
Η οτι κλανω μπαρουτι οπως ειπε και καποιος φιλος :tooth: :tooth: :tooth:

Ρε τι αν σας φαινεται το ενα και το αλλο?
Τι "εγω δεν εχω προβλημα τοσο καιρο που φρεναρω αλλιως και καθομαι αλλιως"

Σε αυτα που ειπα σαν βασικα εχουν δικαιωμα να διαφοροποιουνται

ΜΟΝΟ οι πολυ γρηγοροι απο τους αγωνιζομενους

...στα διαλα.... :tooth: :tooth: :tooth:

Βαρατε τωρα ......:rouf: :stabak:
Εγω παντως θα κρινω γιατι εχω τα προσοντα και τα αγωνιστικα και τα γενικου περιεχομενου ως προς τα επικινδυνα σπορ αλλα και κουλτουρα μοτοσικλετας σε ολες της τις μορφες!

Αποσυνδεδεμένος kinhsh

  • Μηνύματα: 1024
  • κουλάδι
    • Προφίλ
Απ: Sport Riding Techniques
« Απάντηση #73 στις: Ιουλίου 29, 2013, 01:42:05 μμ »
  Και τα δύο βιβλία στην πρωτη σελίδα του θέματος αναφέρονται οτι στρίβουμε με το γυροσκοπικό , ψάχνοντας να δώ τι ειναι το φαινόμενο της στροφορμής και τι επιπτώσεις εχει στη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας έμαθα και πως λειτουργεί απο φυσικής αποψης το γυροσκοπικό, αυτά ειναι τα καλά του ίντερνετ.
  Οταν περιστρέφεται ο τροχός δημιουργείται μία ορμή που έχει διεύθυνση τον κανόνα του δεξιού χεριού ,δηλαδή λυγισμένα δάχτυλα προς την κατεύθυνση που περιστρέφεται η ρόδα και ο αντίχειρας τεντωμένος κάθετα με τα αλλα δάχτυλα . Επισης οταν περιστρέφεται ο τροχός κάποια ροπή του έχει ασκηθεί και γυρίζει που έχει η ορμή της διεύθυνση παλι με τον κανόνα του δεξιού χεριου με τα δάχτυλα να δείχνουν προς την περιστροφή της ροπής και τον αντίχειρα τεντωμένο προς την κατεύθυνση της ορμής της ροπής.
  Με αυτές τις δυο ορμές υπάρχει ένας κανόνας οτι η ορμή περιστροφής προσπαθεί να κινήσει το σώμα προς την ορμή της ροπής (γιατί έτσι λέει ειναι ο μόνος τροπος να εφαρμόσει αντίδραση η φύση στην ροπή που εξασκούμε !) έτσι βλέπωντας στο βίντεο του πολύ καλού καθηγητη του MIT στο 22.30 λεπτό

δειχνει το παράδειγμα που μας ενδιαφέρει σαν μοτοσυκλετιστές.
  Αλλο παράδειγμα που δείχνει τι κανει το γυροσκοπικό φαινόμενο ειναι στο 35,24 λεπτό ,βεβαια αυτό δεν έχει σχεση με το τιμόνι και την οδήγηση αλλα δείχνει ποσο σημαντικές ειναι οι επιπτώσεις αυτών των δυνάμεων στη σταθερότητα της μηχανής. Πιθανώς γι αυτο ένας γρηγορος στο δρομο έλεγε οτι οταν τρεχεις πολύ δεν πέφτεις μέσα στη στροφή. πΙθανώς επίσης αν ειναι κανείς με το μοτέρ σε περισσότερες στροφές πχ με 2α αντί για 3η να ειναι μεσα στη στροφή πιο σταθερή η μηχανή αφου ο στροφαλος θα κινείται πιο γρήγορα.
  Οπως πιθανώς η πολύ έξοδος απο τις μοτοσυκλέτες των σύχρονων οδηγών μοτοτζιπί να έχει προέλθει απο συμβουλές ειδικών στη φυσική οτι με τη μηχανή λιγο πιο ορθια ενα γλιστρημα ισως να μη εξελιχτεί σε πτωση αλλα σε παράλληλη μετατόπιση λόγω των γυροσκοπικών. Επίσης το φυσικό φαινόμενο δινει βάση και στην τεχνική που αναφέρεται οτι στην εισοδο της στροφής μεταφέρουμε το βάρος κοντά στον εμπρος τροχό εκτός απο έξω πιθανώς γιατι μόνο λογω γυροσκοπικού χωρίς πολύ ζόρισμα απο τα λάστιχα μπορεί να μπει η μηχανή μεγαλύτερο ποσοστό μάζας του συνολου αναβάτη μοτοσυκλέτας.
 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 29, 2013, 02:02:42 μμ από kinhsh »

Αποσυνδεδεμένος kinhsh1

  • Μηνύματα: 53
  • κουλάδι
    • Προφίλ
Απ: Sport Riding Techniques
« Απάντηση #74 στις: Απριλίου 22, 2020, 05:00:10 πμ »
 Οι απόψεις του Morbidelli για την οδήγηση https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/how-i-ride-franco-morbidelli