Αποστολέας Θέμα: H αξια της ιπποδυναμης  (Αναγνώστηκε 359 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinhsh1

  • Μηνύματα: 55
  • κουλάδι
    • Προφίλ
H αξια της ιπποδυναμης
« στις: Ιουλίου 08, 2020, 05:38:56 πμ »
   Μεγαλη αξια εχει η καλη ιπποδυναμη.Να ειναι η μηχανη 90 ιππους τουλαχιστον.Το καταλαβα πηγαινοντας Παργα απο Πρεβεζα με ενα 50ρι Απριλια 5,2 ιπποδυναμη.Μαπα εμπειρια,πας στις ανηφορες και κανεις υπομονη. Με αφορμη φιλο που ηθελε να παει με το νεο του Σιμ  vf 185 .Φυσικα δεν πηγαμε μαζι δεν ειχε την υπομονη. Οσο για το συμ αμορτισερ ελατηριωδες πισω δεν μου αρεσε στατικα που το δοκιμασα,γιατι δεν μου το εδωσε γιατι του το εβγαλα σουπα.Ουτε φυσικα οι 18 του ιπποι ειναι για ανοιχτο δρομο γιατι προηγουμενη μερα ηρθε και αυτος και φιλος με 929 και γω με το vtr sp2 και οταν εγω διασκεδαζα με 205 μεσα στη στροφη να δινω γκαζι με 5η και ναμε κυνηγαει το 929 ερχομενο με 230 και μεσα στη στροφη να μη εμπιστευεται να δωσει γκαζι υπο κλιση μη χασει το πισω μερος,μενωντας 80 μετρα πισω ειχε μια στεναχωρια μετα και γω μια χαρα. Δεν χρειαζεται να πας συνεχεια γρηγοα 2 σημεια και
φαινονται οι διαφορες.



Αποσυνδεδεμένος h.a.balafoutre

  • Μηνύματα: 1533
  • Μια κατοστάρα στη σέλα, ευτυχώς την κάναμε.
    • Προφίλ
Απ: H αξια της ιπποδυναμης
« Απάντηση #1 στις: Ιουλίου 15, 2020, 09:53:01 μμ »
Τα 90 άλογα ρόδα, έχει το δικό μου 2005, Yamaha Fazer 600s, αγορασμένο καινούριο και στρωμένο με κάποια λάθη. Όμως, 2 αλλαγές που έκανα στη μηχανή, σωληνάκια υψηλής και ohlins ελατήρα λάδια εμπρός και πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω, μου φάνηκαν αρκετά ώστε να μπορώ να εκμεταλλευτώ την "τρύπα" στις μεσαίες του τετρακύλινδρου σε σειρά, ώστε να μπορώ όταν κυνηγούσα τους άλλους με 1000άρες στις ευθείες, στις στροφές να φρενάρω πιο θετικά κι ελεγχόμενα ώστε να έχω, σε στροφές 3ης ας πούμε, την δυνατότητα να ανοίγω το γκάζι κι αφού με κρατάνε οι αναρτήσεις σταθερό, περιμένοντας τις στροφές να ανέβουνε άφοβα με το 180/55 λάστιχο πίσω, να μπορώ να είμαι πολύ κοντά τους, περισσότερο απ'όσο περίμεναν. Ένα πολύ καλό 600 για ελληνικούς δρόμους. Βέβαια...τα σωστά λάστιχα, ήταν, είναι και θα είναι το μεγάλο κριτήριο για πολύ καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο που έχουμε.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 15, 2020, 09:53:40 μμ από h.a.balafoutre »
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

Αποσυνδεδεμένος kinhsh1

  • Μηνύματα: 55
  • κουλάδι
    • Προφίλ
Απ: H αξια της ιπποδυναμης
« Απάντηση #2 στις: Ιουλίου 16, 2020, 12:06:02 πμ »
  Ohlins αμορτισέρ ! Εχουν κανα 1000 ευρω αυτά;

Αποσυνδεδεμένος h.a.balafoutre

  • Μηνύματα: 1533
  • Μια κατοστάρα στη σέλα, ευτυχώς την κάναμε.
    • Προφίλ
Απ: H αξια της ιπποδυναμης
« Απάντηση #3 στις: Ιουλίου 16, 2020, 06:44:46 μμ »
Περίπου στα 850 είχανε, εγώ τα πήρα γύρο στα 750, προσφορά από αντιπροσωπεία Yamaha.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

Αποσυνδεδεμένος Vourk™

  • troll
  • Μηνύματα: 4549
  • #maurofidi_pousefage
    • Προφίλ
Απ: H αξια της ιπποδυναμης
« Απάντηση #4 στις: Ιουλίου 20, 2020, 05:02:30 μμ »
Εγώ πάντως με 90 άλογα και τραξιον δε μπορώ να το παίζω ποια άντρας! 😅

Καμία καλή πράξη, δεν μένει ατιμώρητη!
gasstone

Αποσυνδεδεμένος kinhsh1

  • Μηνύματα: 55
  • κουλάδι
    • Προφίλ
Απ: H αξια της ιπποδυναμης
« Απάντηση #5 στις: Ιουλίου 24, 2020, 01:40:13 πμ »
90 είναι πολλοί γιατί σε πάνε σε μια στροφή με 140 όπου χωρίς επιτάχυνση άντε να ξοδεύονται οι 35 και είσαι και με Τετάρτη και επιτάχυνση προσπαθώντας για τα όρια της πίσω πρόσφυσης οπότε άντε άλλοι 50 ίπποι σύνολο 85.

Στάλθηκε από το TA-1032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk