Αποστολέας Θέμα: Λάστιχα Pirelli Diablo Rosso 2 ,περιμένουν να τα βάλω, έχει κανείς εμπειρίες ;  (Αναγνώστηκε 166 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinhsh

  • Μηνύματα: 991
  • κουλάδι
    • Προφίλ
  Eχω παραλάβει αυτά τα λάστιχα.λιγο κατα λάθος,για τα Κόρσα πήγαινα,αλλα απο λάθος συνεννόηση με τον τοπικό λαστιχά αυτά μου έφερε και θα τα βάλω σε λίγες μέρες.Σε διασταση το πίσω 190/50 το πήρα για να μή χανω σε απόκριση γκαζιού σε σχέση με το 190/55.
  Στατικά με έχουν εντυπωσιάσει γιατι μπορούν και πλαγιάζουν στο πάτωμα στις 50 μοίρες πρίν γλιστρήσουν ,ενώ οτι άλλο λάστιχο αγόραζα στις 35 το πολύ 40 μοίρες γλίστραγε.Μπορεί να εχουν εξελιχτεί τα λάστιχα γιατι εχω να βάλω απο το 2015 μπροστινο και απο το 2016 πισινό νέο λάστιχο.Ας είναι καλά τα Μισελεν παουερ σουπερσπορτ που είναι πολύ τίμιο λάστιχο ,αλλα και αδιάφορο ,γι αυτό και δεν μου έκανε η καρδιά να κάνω πολλά χλμ με αυτό.
  Τώρα τι να περιμένω απο αυτά τα λάστιχα τα Πιρέλλι ξέρει κανείς ;



Αποσυνδεδεμένος Psycho_RB

  • Μηνύματα: 2763
  • Small is better
    • Προφίλ
Η αχρηστη πληροφορια της ημερας... της νυχτας για την ακριβεια...  :P

Eγω εχω κανει 8000 χλμ με αυτα Kinhsh, ολα σπορ οδηγηση... αλλα ειναι πανω στο διχρονο Aprilia RS125 που ειναι 70 κιλα γεματο πιο ελαφρυ απο τα χιλιαρια, και εχει 160 αλογα λιγοτερα ροδα απο τα συγχρονα...........  :tooth:
οποτε δεν νομιζω οτι θα εχει και μεγαλη σχεση με ενα 1000ρι με πολυ δυναμη και μεγαλο βαρος ας πουμε....  :dontknow:

Pirelli Diablo Rosso 2 in RS  :tooth:
https://www.dailymotion.com/video/x77znjp



« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 11, 2019, 03:07:03 πμ από Psycho_RB »

Αποσυνδεδεμένος kinhsh

  • Μηνύματα: 991
  • κουλάδι
    • Προφίλ
   Ωραίο το βίντεο αν και πιστεύω οτι θα έπρεπε να είσαι απο την δεξιά λωρίδα και μετά να μπείς αριστερά για καλύτερη ορατότητα και να ευχαριστηθείς και συ περισσότερο το πλάγιασμα,αλλα μάλλον ειχες βάλει αποκλειστικό σου σκοπό να περάσεις τον μπροστινό.Και ωραίος ηχος να ανεβάζει το μηχανάκι σου !
    Δίγομο πίσω είναι και το δικό σου λάστιχο φαντάζομαι ,το μπροστινό πώς είναι απο σκελετό ικανοποιητικός ή θα τον ηθελες πιο σκληρό για τα πλαγιάσματα ; Επίσης με τα χρόνια πόσο έχει πέσει η απόδοση των ελαστικών σου ;

Αποσυνδεδεμένος Psycho_RB

  • Μηνύματα: 2763
  • Small is better
    • Προφίλ
Δίγομο πίσω είναι και το δικό σου λάστιχο φαντάζομαι ,το μπροστινό πώς είναι απο σκελετό ικανοποιητικός ή θα τον ηθελες πιο σκληρό για τα πλαγιάσματα ; Επίσης με τα χρόνια πόσο έχει πέσει η απόδοση των ελαστικών σου ;

O σκελετος του καλος ειναι, επισης οταν ζεσταθει ειναι προβλεψιμο σε γενικες γραμμες, δεν ειναι κακο ελαστικο, δηλαδη δεν με χαλασε..........
αλλα παρολο που ειναι "Η" ταχυτητας, δηλαδη μεχρι 210 km/h, και παλι ειναι λιγο "σκληρη" η γομα του για το RS και για πολυ γρηγορη σπορ χρηση σε στροφες... μαλλον για να βγαζει περισσοτερη χιλιομετρικη αποδοση, αν και δεν γνωριζω ποσα χιλιομετρα βγαζει γιατι πρεπει να εχουν πανω 4000-5000 χιλιομετρα, το RS125 θελει ακομα πιο μαλακη γομα για το βαρος του, και στον δρομο θελει καθαροαιμο σπορ δρομισιο ομως να ζεσταινεται γρηγορα... οι αγωνιστικες γομες δεν κανουν σε αυτο στο δρομο... μονο σε πιστα................... τωρα εχω να το κουνησω καναν χρονο, και εχουν ξεραθει πια, ειναι για αλλαγη... εαν το κρατησω ακομα το RS και το κυκλοφορησω τωρα καλοκαιρι, θα βαλω αλλο ελαστικο....... δεν εχω αποφασισει ακομα... το πιθανοτερο ειναι ενα Bridgestone BATTLAX RACING STREET RS10, σαν πρωτη επιλογη... και μετα αναμεσα σε Pirelli Diablo Rosso III (3)... η Dunlop SportSmart 2 (δυο) MAX..............................  θα δουμε αλλα θα ηθελα να δοκιμασω το RS10....
 
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 11, 2019, 05:46:40 μμ από Psycho_RB »

Αποσυνδεδεμένος kinhsh

  • Μηνύματα: 991
  • κουλάδι
    • Προφίλ
   Oπως βλέπω το δικό μου λάστιχο παράγεται στην Κίνα,εμένα μου φαίνεται οτι θα κρατάει πολύ, αλλα οτι θα ξεραθεί γρήγορα,αυτή την εικόνα μου δίνει οπως το βλέπω.Μπορεί να εχω και άδικο. Πολλές φορές οπως ξέρεις ενα λάστιχο που οδηγιέται σε σκονισμένο ζεστό δρόμο οπως συνήθως ειναι οι δρόμοι της πόλης χανει απόδοση αλλα αμα καθαρίσει σε καμμια στριφτερή διαδρομή αναγγενιέται ,οπότε θα σου συνιστούσα να τα αλλάξεις με βάση το πόσο πάχος εχει μείνει στη γόμμα.Οσο για το ρέισινγκ στρίτ της μπρίτζεστον σε μία άλλη μηχανή που οδήγησα δεν τρελλάθηκα,είναι ενα προσφυτικό λάστιχο που όμως θέλει να το μάθεις και ειδικά το πίσω του μέσα στη στροφή δεν μου έδωσε κάποια ιδιαίτερη αίσθηση πρόσφυσης.Εγώ θα έλεγα να δείς κανα μέτζελερ σπόρ αν βγαίνει για το μηχανάκι σου.
   Το Μισελέν πάουερ σπόρτ το μπροστινό απο το 2015 και με τις τωρινές θερμοκρασίες δείχνει σαν να είναι νέο λάστιχο,είναι εντυπωσιακό το πόσο δεν το επηρρεάζει ο χρόνος,αλλα απο πρόσφυση απο την αρχή είχε μία μεσαία κατάσταση. Ευχαριστώ πάντως για τις πληροφορίες.

Αποσυνδεδεμένος Psycho_RB

  • Μηνύματα: 2763
  • Small is better
    • Προφίλ
Aυτο με την σκονη και τις συνθηκες πολης ειναι αληθεια kinhsh... σε μια καλη διαδρομη με πολυ καλη ασφαλτο με καμποσα πανω-κατω καθαριζουν τα ελαστικα...
αλλα εχει και κανα 5+ρι χρονια πανω στο μηχανακι το λαστιχο...

Στις διαστασεις του RS και σε "H' ταχυτητες βγαινει ειδα το SPORTEC M5 INTERACT, αλλα δεν το εχω ψαξει εαν και πως δουλευει στους Ελληνικους δρομους, και πανω σε σπορ μοτοσυκλετα 135-140 κιλα γεματη, θα ψαχτω λιγο στο νετ.......

και γω θενκς για τις πληροφοριες kinhsh...  :occasion14:
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 12, 2019, 03:23:42 πμ από Psycho_RB »

Αποσυνδεδεμένος kinhsh

  • Μηνύματα: 991
  • κουλάδι
    • Προφίλ
   Τελικά τα έβαλα τα λάστιχα αυτά και τα πήγα γύρω γυρω εδώ στην πόλη της Πρέβεζας και έχω να πω οτι βρήκα την ηρεμία μου,τέρμα το άγχος μη πεταχτεί κάποιος οπως πάω με 50-60
και γλιστρήσω έτσι για πλάκα.Το λάστιχο είναι κόλλα,και το συνιστώ ανεπιφύλακτα για μέσα στην πόλη και σίγουρα και έξω θα είναι άριστο. Το βάζεις και παρκάρεις τη μηχανή,δεν χρειάζεται να την οδηγήσεις να πεις οτι θα κρατήσεις μία επαφή με το αντικείμενο να μην είσαι άτσαλος αν χρειαστείς κανα φρενάρισμα η κανα στρίψιμο. Τα κάνει μόνο του. Σε ένα κυκλικό κόμβο αναφοράς σε σχέση με το Μισελέν που έβγαλα και έβλεπα 38 και ψιλοέχανε εδώ το Πιρέλι επειδή είναι και σχετικά γωνιώδες το μπροστινό ακολουθεί άριστο τόξο και πρόσφυση που απλά δεν θέλεις καν να διερευνήσεις τα όρια γιατί θα τρέχεις τόσο γρήγορα που θα είναι επικίνδυνο ,ετσι έβλεπα 43 χλμ και μου θύμισε την εποχή που είχα το ρεκόρ με μέτζελερ ρειστεκ κ2 αγωνιστικό με 48 χλμ αλλα ηταν η ίδια άσφαλτος πιο διατηρημένη αφου ηταν καινούργια το 2005.
   Αλλωστε αφου έβγαλα τα Μισελέν τα έπλυνα να φύγει η σκόνη και έκανα το τέστ πλαγιάσματος στο πάτωμα και πήγαιναν το πολύ 40 μοίρες κλιση οταν το Πιρέλλι Ροσσο2 πήγαινε ακόμα και 62 μοίρες πριν φύγει.
   Με τα Μισελέν στην πόλη με παιρνούσαν και τα γρήγορα παπιά γιατι εγω με μια βαριά μηχανή δεν ρίσκαρα να έχω ρυθμό τέτοιο που να χάσω τον έλεγχο,σημερα ακουγα πίσω μου ενα παπι να με κυνηγάει ,α λέω δεν με φτάνεις σήμερα,και του έκανα διαφορά γιατί επι τελους βρήκα πρόσφυση. Οι δρόμοι σταματήσανε να είναι ολισθηροί !

Αποσυνδεδεμένος Xlitos

  • Μηνύματα: 1949
  • ----------
    • Προφίλ
Τα rosso2 δεν μου εχουν κανει το παραμικρο γλιστρημα.Πας γρηγορα στο δημοσιο με ανεση και ασφαλεια.

Μετα εβαλα τα corsa και τα θεωρησα υπερβολη γιατι σου εδιναν κι αλλα περιθωρια που για μενα προσωπικα δε τα ηθελα παρα μονο για την πιστα που ετσι κι αλλιως δεν εχω τη δυνατοτητα να παω.
Μολις τελειωσε το πισω λαστιχο των corsa(τρωγεται πολυ γρηγορα) εκανα τον συνδυασμο αφησα το μαλακο corsa μπροστα και εβαλα rosso2 190/55 πισω.Οποτε τωρα εχω μια ενδιαμεση ταχυτητα δηλαδη παω λιγο πιο γρηγορα και επιθετικα στην εισοδο της στροφης(ετσι κι αλλιως αυτο το στυλ οδηγησης μ αρεσει) εχοντας το μαλακο corsa μπροστα.....αλλα με λιγο μικροτερη κλιση και ανοιγμα γκαζιου στην μεση και στην εξοδο της στροφης λογω rosso2 πισω(χωρις ομως να μου κανει τιποτα επικινδυνο αν το πιεσω παραπανω).Επισης εχω και οικονομια στο πισω λαστιχο γιατι οπως ειπα και πιο πανω το πισω corsa τρωγεται πολυ γρηγορα ενω το rosso2 θα βγαλει κανα 1500+χιλιομετρα παραπανω
« Τελευταία τροποποίηση: Σήμερα στις 02:45:19 μμ από Xlitos »