Αποστολέας Θέμα: Λάστιχα Pirelli Diablo Rosso 2 ,περιμένουν να τα βάλω, έχει κανείς εμπειρίες ;  (Αναγνώστηκε 545 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinhsh

  • Μηνύματα: 1012
  • κουλάδι
    • Προφίλ
  Eχω παραλάβει αυτά τα λάστιχα.λιγο κατα λάθος,για τα Κόρσα πήγαινα,αλλα απο λάθος συνεννόηση με τον τοπικό λαστιχά αυτά μου έφερε και θα τα βάλω σε λίγες μέρες.Σε διασταση το πίσω 190/50 το πήρα για να μή χανω σε απόκριση γκαζιού σε σχέση με το 190/55.
  Στατικά με έχουν εντυπωσιάσει γιατι μπορούν και πλαγιάζουν στο πάτωμα στις 50 μοίρες πρίν γλιστρήσουν ,ενώ οτι άλλο λάστιχο αγόραζα στις 35 το πολύ 40 μοίρες γλίστραγε.Μπορεί να εχουν εξελιχτεί τα λάστιχα γιατι εχω να βάλω απο το 2015 μπροστινο και απο το 2016 πισινό νέο λάστιχο.Ας είναι καλά τα Μισελεν παουερ σουπερσπορτ που είναι πολύ τίμιο λάστιχο ,αλλα και αδιάφορο ,γι αυτό και δεν μου έκανε η καρδιά να κάνω πολλά χλμ με αυτό.
  Τώρα τι να περιμένω απο αυτά τα λάστιχα τα Πιρέλλι ξέρει κανείς ;



Αποσυνδεδεμένος Psycho_RB

  • Μηνύματα: 2814
  • Small is better
    • Προφίλ
Η αχρηστη πληροφορια της ημερας... της νυχτας για την ακριβεια...  :P

Eγω εχω κανει 8000 χλμ με αυτα Kinhsh, ολα σπορ οδηγηση... αλλα ειναι πανω στο διχρονο Aprilia RS125 που ειναι 70 κιλα γεματο πιο ελαφρυ απο τα χιλιαρια, και εχει 160 αλογα λιγοτερα ροδα απο τα συγχρονα...........  :tooth:
οποτε δεν νομιζω οτι θα εχει και μεγαλη σχεση με ενα 1000ρι με πολυ δυναμη και μεγαλο βαρος ας πουμε....  :dontknow:

Pirelli Diablo Rosso 2 in RS  :tooth:
https://www.dailymotion.com/video/x77znjp



« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 11, 2019, 03:07:03 πμ από Psycho_RB »

Αποσυνδεδεμένος kinhsh

  • Μηνύματα: 1012
  • κουλάδι
    • Προφίλ
   Ωραίο το βίντεο αν και πιστεύω οτι θα έπρεπε να είσαι απο την δεξιά λωρίδα και μετά να μπείς αριστερά για καλύτερη ορατότητα και να ευχαριστηθείς και συ περισσότερο το πλάγιασμα,αλλα μάλλον ειχες βάλει αποκλειστικό σου σκοπό να περάσεις τον μπροστινό.Και ωραίος ηχος να ανεβάζει το μηχανάκι σου !
    Δίγομο πίσω είναι και το δικό σου λάστιχο φαντάζομαι ,το μπροστινό πώς είναι απο σκελετό ικανοποιητικός ή θα τον ηθελες πιο σκληρό για τα πλαγιάσματα ; Επίσης με τα χρόνια πόσο έχει πέσει η απόδοση των ελαστικών σου ;

Αποσυνδεδεμένος Psycho_RB

  • Μηνύματα: 2814
  • Small is better
    • Προφίλ
Δίγομο πίσω είναι και το δικό σου λάστιχο φαντάζομαι ,το μπροστινό πώς είναι απο σκελετό ικανοποιητικός ή θα τον ηθελες πιο σκληρό για τα πλαγιάσματα ; Επίσης με τα χρόνια πόσο έχει πέσει η απόδοση των ελαστικών σου ;

O σκελετος του καλος ειναι, επισης οταν ζεσταθει ειναι προβλεψιμο σε γενικες γραμμες, δεν ειναι κακο ελαστικο, δηλαδη δεν με χαλασε..........
αλλα παρολο που ειναι "Η" ταχυτητας, δηλαδη μεχρι 210 km/h, και παλι ειναι λιγο "σκληρη" η γομα του για το RS και για πολυ γρηγορη σπορ χρηση σε στροφες... μαλλον για να βγαζει περισσοτερη χιλιομετρικη αποδοση, αν και δεν γνωριζω ποσα χιλιομετρα βγαζει γιατι πρεπει να εχουν πανω 4000-5000 χιλιομετρα, το RS125 θελει ακομα πιο μαλακη γομα για το βαρος του, και στον δρομο θελει καθαροαιμο σπορ δρομισιο ομως να ζεσταινεται γρηγορα... οι αγωνιστικες γομες δεν κανουν σε αυτο στο δρομο... μονο σε πιστα................... τωρα εχω να το κουνησω καναν χρονο, και εχουν ξεραθει πια, ειναι για αλλαγη... εαν το κρατησω ακομα το RS και το κυκλοφορησω τωρα καλοκαιρι, θα βαλω αλλο ελαστικο....... δεν εχω αποφασισει ακομα... το πιθανοτερο ειναι ενα Bridgestone BATTLAX RACING STREET RS10, σαν πρωτη επιλογη... και μετα αναμεσα σε Pirelli Diablo Rosso III (3)... η Dunlop SportSmart 2 (δυο) MAX..............................  θα δουμε αλλα θα ηθελα να δοκιμασω το RS10....
 
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 11, 2019, 05:46:40 μμ από Psycho_RB »

Αποσυνδεδεμένος kinhsh

  • Μηνύματα: 1012
  • κουλάδι
    • Προφίλ
   Oπως βλέπω το δικό μου λάστιχο παράγεται στην Κίνα,εμένα μου φαίνεται οτι θα κρατάει πολύ, αλλα οτι θα ξεραθεί γρήγορα,αυτή την εικόνα μου δίνει οπως το βλέπω.Μπορεί να εχω και άδικο. Πολλές φορές οπως ξέρεις ενα λάστιχο που οδηγιέται σε σκονισμένο ζεστό δρόμο οπως συνήθως ειναι οι δρόμοι της πόλης χανει απόδοση αλλα αμα καθαρίσει σε καμμια στριφτερή διαδρομή αναγγενιέται ,οπότε θα σου συνιστούσα να τα αλλάξεις με βάση το πόσο πάχος εχει μείνει στη γόμμα.Οσο για το ρέισινγκ στρίτ της μπρίτζεστον σε μία άλλη μηχανή που οδήγησα δεν τρελλάθηκα,είναι ενα προσφυτικό λάστιχο που όμως θέλει να το μάθεις και ειδικά το πίσω του μέσα στη στροφή δεν μου έδωσε κάποια ιδιαίτερη αίσθηση πρόσφυσης.Εγώ θα έλεγα να δείς κανα μέτζελερ σπόρ αν βγαίνει για το μηχανάκι σου.
   Το Μισελέν πάουερ σπόρτ το μπροστινό απο το 2015 και με τις τωρινές θερμοκρασίες δείχνει σαν να είναι νέο λάστιχο,είναι εντυπωσιακό το πόσο δεν το επηρρεάζει ο χρόνος,αλλα απο πρόσφυση απο την αρχή είχε μία μεσαία κατάσταση. Ευχαριστώ πάντως για τις πληροφορίες.

Αποσυνδεδεμένος Psycho_RB

  • Μηνύματα: 2814
  • Small is better
    • Προφίλ
Aυτο με την σκονη και τις συνθηκες πολης ειναι αληθεια kinhsh... σε μια καλη διαδρομη με πολυ καλη ασφαλτο με καμποσα πανω-κατω καθαριζουν τα ελαστικα...
αλλα εχει και κανα 5+ρι χρονια πανω στο μηχανακι το λαστιχο...

Στις διαστασεις του RS και σε "H' ταχυτητες βγαινει ειδα το SPORTEC M5 INTERACT, αλλα δεν το εχω ψαξει εαν και πως δουλευει στους Ελληνικους δρομους, και πανω σε σπορ μοτοσυκλετα 135-140 κιλα γεματη, θα ψαχτω λιγο στο νετ.......

και γω θενκς για τις πληροφοριες kinhsh...  :occasion14:
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 12, 2019, 03:23:42 πμ από Psycho_RB »

Αποσυνδεδεμένος kinhsh

  • Μηνύματα: 1012
  • κουλάδι
    • Προφίλ
   Τελικά τα έβαλα τα λάστιχα αυτά και τα πήγα γύρω γυρω εδώ στην πόλη της Πρέβεζας και έχω να πω οτι βρήκα την ηρεμία μου,τέρμα το άγχος μη πεταχτεί κάποιος οπως πάω με 50-60
και γλιστρήσω έτσι για πλάκα.Το λάστιχο είναι κόλλα,και το συνιστώ ανεπιφύλακτα για μέσα στην πόλη και σίγουρα και έξω θα είναι άριστο. Το βάζεις και παρκάρεις τη μηχανή,δεν χρειάζεται να την οδηγήσεις να πεις οτι θα κρατήσεις μία επαφή με το αντικείμενο να μην είσαι άτσαλος αν χρειαστείς κανα φρενάρισμα η κανα στρίψιμο. Τα κάνει μόνο του. Σε ένα κυκλικό κόμβο αναφοράς σε σχέση με το Μισελέν που έβγαλα και έβλεπα 38 και ψιλοέχανε εδώ το Πιρέλι επειδή είναι και σχετικά γωνιώδες το μπροστινό ακολουθεί άριστο τόξο και πρόσφυση που απλά δεν θέλεις καν να διερευνήσεις τα όρια γιατί θα τρέχεις τόσο γρήγορα που θα είναι επικίνδυνο ,ετσι έβλεπα 43 χλμ και μου θύμισε την εποχή που είχα το ρεκόρ με μέτζελερ ρειστεκ κ2 αγωνιστικό με 48 χλμ αλλα ηταν η ίδια άσφαλτος πιο διατηρημένη αφου ηταν καινούργια το 2005.
   Αλλωστε αφου έβγαλα τα Μισελέν τα έπλυνα να φύγει η σκόνη και έκανα το τέστ πλαγιάσματος στο πάτωμα και πήγαιναν το πολύ 40 μοίρες κλιση οταν το Πιρέλλι Ροσσο2 πήγαινε ακόμα και 62 μοίρες πριν φύγει.
   Με τα Μισελέν στην πόλη με παιρνούσαν και τα γρήγορα παπιά γιατι εγω με μια βαριά μηχανή δεν ρίσκαρα να έχω ρυθμό τέτοιο που να χάσω τον έλεγχο,σημερα ακουγα πίσω μου ενα παπι να με κυνηγάει ,α λέω δεν με φτάνεις σήμερα,και του έκανα διαφορά γιατί επι τελους βρήκα πρόσφυση. Οι δρόμοι σταματήσανε να είναι ολισθηροί !

Αποσυνδεδεμένος Xlitos

  • Μηνύματα: 1981
  • ----------
    • Προφίλ
Τα rosso2 δεν μου εχουν κανει το παραμικρο γλιστρημα.Πας γρηγορα στο δημοσιο με ανεση και ασφαλεια.

Μετα εβαλα τα corsa και τα θεωρησα υπερβολη γιατι σου εδιναν κι αλλα περιθωρια που για μενα προσωπικα δε τα ηθελα παρα μονο για την πιστα που ετσι κι αλλιως δεν εχω τη δυνατοτητα να παω.
Μολις τελειωσε το πισω λαστιχο των corsa(τρωγεται πολυ γρηγορα) εκανα τον συνδυασμο αφησα το μαλακο corsa μπροστα και εβαλα rosso2 190/55 πισω.Οποτε τωρα εχω μια ενδιαμεση ταχυτητα δηλαδη παω λιγο πιο γρηγορα και επιθετικα στην εισοδο της στροφης(ετσι κι αλλιως αυτο το στυλ οδηγησης μ αρεσει) εχοντας το μαλακο corsa μπροστα.....αλλα με λιγο μικροτερη κλιση και ανοιγμα γκαζιου στην μεση και στην εξοδο της στροφης λογω rosso2 πισω(χωρις ομως να μου κανει τιποτα επικινδυνο αν το πιεσω παραπανω).Επισης εχω και οικονομια στο πισω λαστιχο γιατι οπως ειπα και πιο πανω το πισω corsa τρωγεται πολυ γρηγορα ενω το rosso2 θα βγαλει κανα 1500+χιλιομετρα παραπανω
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 25, 2019, 02:45:19 μμ από Xlitos »

Αποσυνδεδεμένος kinhsh

  • Μηνύματα: 1012
  • κουλάδι
    • Προφίλ
   Tα έχω δεί σε βίντεο τα Rosso Corsa που είναι δίγομμα και στο εμπρός ελαστικό και όχι μόνο στο πίσω.
Σημερα δοκίμασα στην διαδρομή προς Λευκάδα ,συγκεκριμένα Πρέβεζα -Χωριό Αγιος Νικόλαος που έχει καποιες στροφούλες των 80-130 και ηταν πίστα την περίοδο 2005-2012 και τωρα έχει χαλάσει και απο πρόσφυση και απο ανυψώσεις και βυθίσεις του οδοστρώματος,λόγω των φορτηγών που περνούσαν για να φτιάξουν τον εθνικό δρόμο Πρέβεζα -Βόνιτσα και αργότερα συνδεση με το εθνικό προς Πάτρα.Ετσι είδα τι μπορεί να κάνει το λάστιχο και εκτός πόλης. Μπορεί να πάει με πιο μεγάλες κλισεις απο τα Μισελέν και να κρατήσει περισσότερη ταχύτητα μέσα στη στροφή ,δεν μπορεί όμως να συναγωνιστεί αγωνιστικά λάστιχα Μισελέν σε μεσαία γόμμα ,εχει πιο ξερό πάτημα δεν έχει το πάτημα που έχουν οι γόμμες αλλα φυσικά ο ρυθμός που πάς είναι υπεραρκετά γρήγορος. Δηλαδή δεν πάει να είναι ένα πολύ καλό πολιτικό λάστιχο,δεν είναι γόμμα.
   Μάλιστα επειδή τόσα χρόνια τα Μισελέν τα είχα μάθει καλά στον ανοιχτό δρόμο ας είμαι λιγο πιο γρήγορος δεν το χαίρομαι ιδιαίτερα γιατι πιστεύω οτι ο οδηγός μηχανής χαίρεται κυρίως
οταν νοίωθει οτι ξερει καλά τα λάστιχά του.
 
 Και ενα site με απόψεις περι ελαστικών ολων των ειδών που βρήκα,  http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Pirelli/Diablo-Rosso-II.htm
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 26, 2019, 04:35:27 μμ από kinhsh »

Αποσυνδεδεμένος kinhsh

  • Μηνύματα: 1012
  • κουλάδι
    • Προφίλ
  Συνεχίζοντας τις παρατηρήσεις για τα Pirelli Diablo Rosso 2 ,και κάνοντας περισσότερα χλμ με αυτά βλέπω οτι συγκλίνω με τις παρατηρήσεις του Psycho RB για το οτι θα τα προτιμούσε με λιγο πιο μαλακή γόμμα,παρ οτι είναι ήδη καλά και του Xlitos που εχει δει οτι το μοντέλο Corsa είναι πιο μαλακό και προτρέπει για ακόμα μεγαλύτερα πράγματα ενω ηδη είναι υπεραρκετά καλό το λάστιχο.
  Οδηγώντας με αυτά σε θερμοκρασίες 20 βαθμούς και δρόμους ελαφρώς σκονισμένους απο την Αφρικάνική σκόνη οτι δεν με εμπνέανε να τρέξω στα ρεκόρ μου,μιλάμε να μη ηδη τρέχω πολύ και έχουν ζεσταθεί πολύ ηδη απο την ευθεία ετσι κατάλαβα οτι το τι κλιση εχει ενα λάστιχο καθαρό στο πάτωμα του σπιτιου δεν εχει και πολυ σχέση με το τι θα σου δώσει στο δρόμο που οπως αποδεικνύεται δυστυχώς οι δρόμοι μας ειναι ασυντήρητοι και ολισθηροί και συχρόνως έχουν και σκονίτσα που ρίχνει την πρόσφυση.Δηλαδή απο τα ρεκόρ με σλικ πιρέλι η 002 μπρίτζεστον η μισελέν μεσαία γόμμα παουερ σουπερσπορ σε στροφή των 140 ρεκόρ τωρα η φυσικός ρυθμός είναι στα 125 η σε στροφή των 160 ρεκόρ τώρα ο φυσικός ρυθμο΄ς ειναι στα 140 δυστυχώς μεγάλες διαφορές η των 109 τώρα 102. Το περίεργο ομως είναι οτι δεν είχα κανένα γλύστριμα δηλαδή δεν μπόρεσα να πιάσω τα όρια του ελαστικού γιατί η γόμμα του επειδή δεν ειναι πολύ μαλακιά σε κρατάει στο οριο μη το χάσεις μια και έξω. Κάταλαβα οτι τα αγωνιστικά λάστιχα ειναι ετσι φτιαγμένα με πιο μαλακές γόμμες ετσι ωστε στο οριο να χανουν λιγο να το παλεύουν με την πρόσφυση και ετσι να μη κινδυνεύεις. Επίσης οταν επαιρνα τις μέγιστες κλισεις με αυτά ένοιωθα οτι μη δω κατι επικινδυνο μπροστά και χρειαστώ φρένο μπροστινό γιατι θα το χάσω ,και σε αυτό το θέμα ειδικά πρέπει κανείς να βάζει γόμμες αν του αρέσει να μπαίνει σε καμμιά στροφή.
Πάντως οσο καλύτερη άσφαλτο βρίσκεις τοσο το λάστιχο αποδίδει καλύτερα το συγκεκριμένο και συνεχίζω να πιστεύω οτι είναι το ταχύτερα απο τα πολιτικά λάστιχα που κυκλοφορούν.
 

Αποσυνδεδεμένος Xlitos

  • Μηνύματα: 1981
  • ----------
    • Προφίλ
 
Πάντως οσο καλύτερη άσφαλτο βρίσκεις τοσο τγο λάστιχο αποδίδει καλύτερα το συγκεκριμένο και συνεχίζω να πιστεύω οτι είναι το ταχύτερα απο τα πολιτικά λάστιχα που κυκλοφορούν.
 


Συμφωνουμε να φανταστεις βγηκαν τα ροσσο3 κι επειδη ηταν πολυ ακριβα ειχαν 320€+ ξαναπηρα rosso2

Παντως επρεπε να παρεις πισω 190/55 να σηκωθει λιγο ο κωλος να εχεις πιο γρηγορη γεωμετρια στο γυροσκοπικο εμενα το k8 εχει που εχει μακρυ μεταξονιο οταν του βαζω και 190/50 δεν θελει να στριψει

Αποσυνδεδεμένος kinhsh

  • Μηνύματα: 1012
  • κουλάδι
    • Προφίλ
Χlitos πειράζω την προφορτιση μπροστά ώστε η μηχανή να στρίβει όπως θέλω από άποψη να παίρνει ένα σωστό τόξο στη στροφη ,εκτός της αίσθησης σαν επιβεβαίωση κοιτάω το οριζόντιο του Φέρινγκ να είναι η επίπεδο η λίγο μπρουμητισμενο όταν περνάω από τζαμαρίες .Μάλιστα αυτό είναι ένα άγχος μου γιατί πιστεύω θεωρητικά ότι το μπρουμητισμενο είναι καλύτερο να μη μπλοκάρεις το εμπρός φρένο υπό κλίση σε ξαφνικό κίνδυνο αλλά μου αρέσει το ισορροπημένο στήσιμο.Εσυ δεν πειράζεις την εμπρός προφορτιση;


Στάλθηκε από το TA-1032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος Xlitos

  • Μηνύματα: 1981
  • ----------
    • Προφίλ
Χlitos πειράζω την προφορτιση μπροστά ώστε η μηχανή να στρίβει όπως θέλω από άποψη να παίρνει ένα σωστό τόξο στη στροφη ,εκτός της αίσθησης σαν επιβεβαίωση κοιτάω το οριζόντιο του Φέρινγκ να είναι η επίπεδο η λίγο μπρουμητισμενο όταν περνάω από τζαμαρίες .Μάλιστα αυτό είναι ένα άγχος μου γιατί πιστεύω θεωρητικά ότι το μπρουμητισμενο είναι καλύτερο να μη μπλοκάρεις το εμπρός φρένο υπό κλίση σε ξαφνικό κίνδυνο αλλά μου αρέσει το ισορροπημένο στήσιμο.Εσυ δεν πειράζεις την εμπρός προφορτιση;


Στάλθηκε από το TA-1032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Οχι εχω κανει απο παλια ενα δυο-κλικ την προφορτιση μπροστα πιο σκληρο,παρα πανω δεν θελω γιατι μπρουμιτιαζει οπως λες κι εσυ και δεν μπορω να πιεσω στο τρειλ μπρεικινγκ θα χασω το μπροστινο δεν εχω καλη αισθηση.Προτιμω να ναι λιγο μαλακο και να το μπρουμιτιαζω  :tooth: εγω με αρκετο φρενο για να το ελεγχω παρα να το εχω ρυθμισμενο ετοιμο.Εξαρταται πως οδηγει ο καθενας,τι του αρεσει να κανει ή να δοκιμαζει να κανει γι αυτο εχει πλακα η οδηγηση,εγω γενικα δεν ειμαι πολυ των ρυθμισεων πρεπει να φτασω στα ορια το μηχανακι και να πω  δε μου φτανει πρεπει να κανω κατι να παω πιο γρηγορα ε αυτο μονο στην πιστα που θα χρειαζοταν να κατεβασω χρονο στο δρομο ειναι μονο fun λες οκ πιεσα πηγα γρηγορα και το ευχαριστηθηκα χωρις να ξερεις αν οντως πηγες γρηγορα ή πολυ γρηγορα γιατι δεν εχεις δεδομενα/τηλεμετριες,βεβαια εσυ μετρας χιλιομετρα κοντερ στη στροφη εισαι αλλο φρουτο :tooth:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 09, 2019, 04:24:43 μμ από Xlitos »

Αποσυνδεδεμένος kinhsh

  • Μηνύματα: 1012
  • κουλάδι
    • Προφίλ
   Xlitos trail braking γιατί να κάνεις αφού είναι πιο εύκολο να φρενάρεις με την μηχανή όρθια και μετά να μπείς.Εκτός και αν με το κ8 ανεβάζει τοσα χλμ που δεν προλαβαίνεις να σταματήσεις και αναγκάζεσαι να χρησιμοποιήσεις και την στροφή ! Ως προς τις ρυθμίσεις που αναφέρεις πιστεύω οτι εσύ εννοείς αλλη βίδα απο αυτή που λέω προφόρτιση,μιλάω για αυτή την περιστρεφόμενη στην κορυφή του τιμονιού που δεν εχει κλικ και αν την πας δεξιά χώνεται μεσα στο πιρούνι και σηκώνει σε ύψος το εμπρος μέρος της μηχανής και το αντίθετο.
   Εγώ πάντως έκλεισα με αυτά τα λάστιχα τα πήγα τελικά στα όρια τους τώρα που ζέστανε ο καιρός και είχε πλάκα, το εμπρός δίνει μεγάλη σιγουριά και το πίσω δημιουργεί τα θέματα οταν είσαι με κλιση γερή και δίνεις και λίγο γκάζι το χάνεις,χανεται η στήριξη,είσαι λιγο μακριά απο την πτώση, δεν το έχω νοιωσει αυτό με κανένα λάστιχο Μισελέν απο το 2010 που βάζω πάντα ηταν πιο προοδευτικά και ασφαλή.Γι αυτό και δεν βρήκα γόνατο σε ολες τις δοκιμές μου.Ενω οταν είχα το Pirelli Diablo corsa 3 ητανε μανούλα για γόνατο κάτω,πολύ μαλακό στις άκρες του το πίσω λάστιχο.
 

Αποσυνδεδεμένος Xlitos

  • Μηνύματα: 1981
  • ----------
    • Προφίλ
Το τρειλ μπρεικινκ για μενα αν και εχει ξανασυζητηθει ειναι μεν λιγο πιο δυσκολο αλλα εχει πολλα θετικα.Πιεζοντας φρενα στη εισοδο εχω καλυτερη αισθηση και πληροφορηση απο το ελαστικο και  εχω καλυτερο ελεγχο στο πως θα βαλω το μηχανακι στη στροφη.Επισης οπως ειπα και πιο πανω μ αρεσει η φορα αν φρεναρω ορθιος τοτε το παω πιο πολυ γκαζι φρενο και αισθανομαι οτι παω πιο αργα μεσα στη στροφη και αρα πρεπει να χουφτωσω το γκαζι στην εξοδο για να κερδισω τον χαμενο χρονο.

Την αλλη φορα βαλε corsa2 να ευχαριστηθεις και κλισεις