Αποστολέας Θέμα: Εμαθα πως πρέπει να αλλάζω ταχύτητες μέσα απο την χρήση,ελπίζω να το εφαρμόζω.  (Αναγνώστηκε 305 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Xlitos

  • Μηνύματα: 1882
  • ----------
    • Προφίλ
σε κάπως πιο οριακές καταστάσεις,δεν "αναστατώνεις" καθόλου το μηχανάκι. επίσης ,καταπονείται λιγότερο το κιβώτιο. κατά τα άλλα ακούγεται κι ωραία :D

χρειάζεται να κάνεις "κούρμπα" με τα δάχτυλα έτσι ώστε να υπάρχει περιθώριο για να στρίψεις το γκάζι χωρίς να τραβάς και τα δάχτυλα. κι εγώ ρίχνω πολύ βάρος κατά το φρενάρισμα στις παλάμες (για να είναι τα δάχτυλα ελεύθερα) και το κάνω (σχεδόν,99% θα έλεγα) πάντα με επιτυχία.

γάμα το θα μπαινω αναστατωμενα με μπλοκαρισμα κι ανάποδα  :tooth: :tooth:

το βρηκα εδω το εξηγει ο Mladaros στην αρχη




Ακους τι λεει στα αρνητικα...θελει ΠΟΛΥ δουλεια και ειναι ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ.Προσθετεις εναν παραπανισιο μηχανισμο πανω στο οριακο φρεναρισμα,πανω στο σημειο που πρεπει να καψεις τον εγκεφαλο σου στο μη χασεις προσφυση στο μπροστα τι ταχυτητα θα χεις και τι γραμμη θα παρεις.Οποτε προσθετοντας και Rev matching αφαιρεις data απο τα πολυ κρισιμα αυτα σημεια.Να μου λεγες να προσθεσω κατι στο ανοιγμα του γκαζιου στην εξοδο κτλ να πω οκ αλλα στην εισοδο μου φαινεται βαρος.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 05, 2018, 07:15:11 μμ από Xlitos »

Αποσυνδεδεμένος RaGe RaptoR

  • Μηνύματα: 181
  • Gixxerm@n™
    • Προφίλ
γάμα το θα μπαινω αναστατωμενα με μπλοκαρισμα κι ανάποδα  :tooth: :tooth:

το βρηκα εδω το εξηγει ο Mladaros στην αρχη




Ακους τι λεει στα αρνητικα...θελει ΠΟΛΥ δουλεια και ειναι ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ.Προσθετεις εναν παραπανισιο μηχανισμο πανω στο οριακο φρεναρισμα,πανω στο σημειο που πρεπει να καψεις τον εγκεφαλο σου στο μη χασεις προσφυση στο μπροστα τι ταχυτητα θα χεις και τι γραμμη θα παρεις.Οποτε προσθετοντας και Rev matching αφαιρεις data απο τα πολυ κρισιμα αυτα σημεια.Να μου λεγες να προσθεσω κατι στο ανοιγμα του γκαζιου στην εξοδο κτλ να πω οκ αλλα στην εισοδο μου φαινεται βαρος.

ωραία βίντεο τα ΟΤΤ! :occasion14:

τα κατεβάσματα γίνονται στην αρχή της braking zone οπότε στις περισσότερες περιπτώσεις δεν έχεις να κάνεις κάτι άλλο εκείνη τη στιγμή.
άσε που έχει γίνει αυτοματοποιημένη κίνηση πλέον,ούτε καν το σκέφτομαι,δεν μου αποσπάει καθόλου προσοχή.το κάνω ακόμη και φτάνοντας σε διασταυρώσεις ή φανάρια.η δύναμη της συνήθειας.
κανόνισε να ανέβω το μηχανάκι τώρα και να το σκέφτομαι  :tooth:

εντιτ:μόλις είδα το βίντεο. ο Ματ μιλάει για "backing it in" και για διατήρηση του πίσω τροχού in line με ταυτόχρονη και διαρκή διαχείριση φρένου ΚΑΙ συμπλέκτη,κάτι που είναι πάρα πολύ πνευματικά κουραστικό,όπως λέει κι ο ίδιος. δεν μιλάει για το στιγμιαίο blipping που κάνουμε στα απανωτά κατεβάσματα,με το οποίο (blipping) έχουμε τελειώσει νωρίς-νωρίς.

εντιτ2:ο Μλάνταρος κοπανάει όσες ταχύτητες θέλει να κατεβάσει,όλες μαζί και μετά διαχειρίζεται την ολίσθηση του πίσω με τον συμπλέκτη. δεν είναι πιο εύκολο από το rev matching κάθε ταχύτητας ξεχωριστά με blipping,άσε που ο Ματ δεν πλήρωνε για τα κιβώτια ταχυτήτων :tooth:
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 05, 2018, 09:38:25 μμ από RaGe RaptoR »
Never trade the thrills of living for the security of existence
Gixxerman™ 1⬆️5⬇️