Καλησπέρα!
θέλω να ρωτήσω την αποψή σας για ένα θέμα που αντιμετωπίζω με το quicksifter στο BMW.
Από όταν το πήρα, δεν λειτουργούσε σωστά, μια έπιανε, μια όχι. Αφού πήγα 2-3 φορές σε εξουσιοδοτημένο νοτίων προαστίων και δεν έβγαλα άκρη (από αναβάθμιση λογισμικού μέχρι αλλαγή microswitch) και ενώ το πρόβλημα συνέχιζε, απευθύνθηκα σε άλλο εξουσιοδότημένο βόρειοανατολικών προαστίων που έχω ακούσει καλά λόγια. Εκεί, ξανάγιναν αναβαθμίσεις λογισμικού (μου είπαν ότι δεν είχαν γίνει) και πράγματι το BMW δούλεψε καλύτερα, συνεχίζει όμως να μην είναι 100% σωστό. Το sifter δεν λειτουργεί μετά τις 10Κ, κάποιες φορές και σε ενδιάμεσες στροφές. Άλλες πάλι λειτουργεί. Γενικά είναι ακανόνιστη η συμπεριφορά του.
Σε κουβέντα, λοιπόν, που είχα σήμερα με τον τεχνικό, ισχυρίστηκε ότι μπορεί να παίζει ρόλο η τοποθέτηση power commander 5 που έχω. Δηλαδή, επειδή βλέπει σφάλμα στους λ (που η dynojet στις οδηγίες της λέει να αποσυνδεθούν), αν το μηχανάκι ανεβάζει θερμοκρασία, και αφού δεν έχει ένδειξη από τους αισθητήρες, επεμβαίνει ο εγκέφαλος και δεν το αφήνει να κάνει αλλαγή. Όντως, όταν ξεκινάω μια βόλτα, συνήθως δουλεύει και κατά την διάρκειά της αρχίζει τα "κουλά".
Μπορεί όντως να συμβαίνει κάτι τέτοιο? Τόσος κόσμος που έχει εγκαταστήσει PCV με ΒΜW δεν έχει sifter? Έχω προβληματιστεί αρκετά με όλο το θέμα, επειδή σκεφτόμουν μήπως φτιάξω και ένα χάρτη στο δυναμόμετρο, αν τελικά ισχύει ότι υπάρχει ασυμβατότητα με το QS και το sifter του S1000R, μην δώσω τσάμπα λεφτά.
Το BMW έχει λαιμούς χωρίς καταλύτη, μαμά τελικό και μαμά φίλτρο και έχει φορτωμένο τον χάρτη που δίνει η dynojet για akrapovic full exhaust w/o baffle.
Τζόγος στον συμπλέκτη ΟΚ, λαμάκια στο microswitch ΟΚ, το cruise δουλεύει.
Ειλικρινά, σκέφτομαι να τα βγάλω όλα και να το έχω μαμά πάλι αλλά δεν αντέχω να βλέπω αυτό το τεράστιο καζάνι που έχει για καταλύτη κάτω από το μηχανάκι...
Μπλέξιμο.