Αποστολέας Θέμα: Θυμάμαι είχα αποστάτες στους μαρσπιέδες,τώρα που πήγαν ;  (Αναγνώστηκε 1058 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinhsh

  • Μηνύματα: 1024
  • κουλάδι
    • Προφίλ
  Δύο φορές έβγαλα βόλτα τη μηχανή μέσα στο 2018 μία προς Γιάννενα και μία τελευταία προς Αρτα ,από την Πρέβεζα φυσικά και βλέπω να λείπουν οι αποστάτες στους μαρσπιέδες.Η μηχανή μου το vtr sp2 της Honda με μακρινούς αποστάτες που τους έχει το εργοστάσιο προφανώς για να μη βρίσκουν οι στόκ εξατμίσεις.Ενοιωσα σε μία αριστερή στροφή αναφοράς κάτι
να ακούμπησε αριστερά κοντέρ στα 190 με λάστιχα Μισελέν πάουερ σπόρ τα καλύτερα δρόμου που έβγαζε πριν δύο χρόνια.Ρεκόρ στο σημείο με αγωνιστικά λάστιχα στα 200 πριν πολλά χρόνια,αλλα τότε με στολή και σώμα που να βοηθάει σχετικά έξω.Αλλα επειδή έχω λάστιχα ας πούμε πολιτικά και ήμουν με κορντούρες με βόλευε να καλύπτομαι από τον αέρα και να πλαγιάζω μαζί με τη μηχανη και να μη βγάινω έξω. Το ίδιο το πολιτικό αυτό λάστιχο σε προτρέπει να το πηγαίνεις έτσι γιατί αποκτά μεγάλη σταθερότητα στο πλάγιασμα σαν να βρίσκει τον δρόμο μόνο του.Ενώ σε μεσαίες κλίσεις όπως αν βγάζεις πολύ σώμα δεν έχει καλή κατευθυντικότητα.Μάλλον οι κορώνες του είναι πιο πλατιές και μόνο στις άκρες τους είναι φτιαγμένες για πολύ σπόρ οδήγηση. Εκεί λοιπόν που έβλεπα τον κόσμο ανάποδα χωρίς το λάστιχο να έχει αρχίσει να δείχνει ότι είναι σε κρίσιμη πρόσφυση χουουπ.. τι ήταν αυτό λέω βρήκα κάτω ! Εχει και μία επόμενη ωραία στροφή το σημείο και ενώ έχω ρεκόρ 160 κρατήθηκα στα 145 για λόγους ασφαλείας να δώ τι συμβαίνει.Και βλέπω τον ένα αποστάτη να εχει φύγει σπάζοντας το σημείο που βιδώνει στον μαρσπιέ και τον άλλον πού άκουσα το χοουπ να λείπει και ο αποστάτης και να έχει βρεί και να είναι ξυμένος και ο λαιμός της εξάτμισης !
  Τωρα χάρηκα ,προβληματίστικα δεν ξέρω ,σίγουρα οδηγικά χάρηκα την μηχανή μου που απορροφά τον δρόμο τέλεια ,που πήρα τα ωραία συναισθήματα αλλα από την άλλη πήρα και το μάθημα ότι αναγκαστικά σώμα έξω και ξύστρες και στολή για τέτοια παιχνίδια.
   Ενας μου είπε έχει πέσει το αμορτισέρ σου,εγώ το βλέπω μια χαρά,τώρα αν το ελατήριο κάτι λίγο έχει μαλακώσει μπορεί,αν η τραχύτητα του δρόμου που είναι κακοσυντηρημένοι και απορροφησε μεγάλο μέρος της διαδρομής του αμορτισέρ επαιξε΄το ρόλο δεν ξέρω .Πάντως οι αποστάτες καλό είναι να υπάρχουν να συγκρατούν τις ορέξεις αλλα μάλλον δεν θα αγοράσω.
   Ετσι έβαλα την ιστορία μου να σας ανοίξω την όρεξη για τα μηχανάκια !



Αποσυνδεδεμένος Vourk™

  • troll
  • Μηνύματα: 4547
  • #maurofidi_pousefage
    • Προφίλ
Απ: Θυμάμαι είχα αποστάτες στους μαρσπιέδες,τώρα που πήγαν ;
« Απάντηση #1 στις: Μαρτίου 16, 2018, 09:52:38 πμ »
  Τωρα χάρηκα ,προβληματίστικα δεν ξέρω...

Εγω ξέρω ότι χάρηκα που ξαναδιάβασα kinhshάρα στο δρόμο να οδηγεί!  :stabak: :stabak: :stabak: :stabak:

Τα κιλα σου σε σχέση με την προηγούμενη φορά πως ειναι? ειναι παραπάνω!?
Όταν λες οτι εισαι μεσα στη μοτοσικλέτα και καλύπτεσαι απ τον αέρα, το φορτείο που έχει πανω της η μοτοσικλέτα συν τη δύναμη που ασκείς εσυ πάνω της, ίσως επιβαρύνουν περισσότερο τις αναρτήσεις οι οποίες μετα απο τόσο καιρό, σίγουρα θα θέλουν και κάποια συντήρηση!

#KeepRiding  :jason:

Καμία καλή πράξη, δεν μένει ατιμώρητη!
gasstone

Αποσυνδεδεμένος Psycho_RB

  • Μηνύματα: 2908
  • Small is better
    • Προφίλ
Απ: Θυμάμαι είχα αποστάτες στους μαρσπιέδες,τώρα που πήγαν ;
« Απάντηση #2 στις: Μαρτίου 16, 2018, 01:56:45 μμ »
 :tooth:

 :occasion14: :occasion14:

Αποσυνδεδεμένος kinhsh

  • Μηνύματα: 1024
  • κουλάδι
    • Προφίλ
Απ: Θυμάμαι είχα αποστάτες στους μαρσπιέδες,τώρα που πήγαν ;
« Απάντηση #3 στις: Μαρτίου 16, 2018, 04:24:59 μμ »
  Χαιρετώ Vourk,Psycho_RB !  Αυτό με τα κιλά μπορεί να είμαι 1 κιλό πάνω σε σχέση με το 2009 πχ. αλλα κυμαίνομαι κάθε χρόνο σε ένα ευρος 3-4 κιλών οπότε είναι θέμα τύχης ποσα κιλά να ήμουν την τελευταία φορά που πίεσα. Πάντως τα Μισελεν σε δρόμο που έχει καλή άσφαλτο με έχουν εντυπωσιάσει με την συμπεριφορά τους,ενα λάστιχο με ακρίβεια στην πρόσφυση και συχρόνως μαλακιά αίσθηση που απορροφούν τις ανωμαλίες του δρόμου.Ενω με τις γόμμες η τα σλίκ πολύ πιο κουραστικά λάστιχα σε κοπάνημα.Φυσικά σε γλιστερή άσφαλτο η πρόσφυση είναι μικρότερη και ολη η οδήγηση γίνεται πιο ήπια.
  Ένα άλλο χαρακτηριστικό που ένοιωσα όταν βρήκα μαρσπιέ ήταν ότι ήθελα να πλαγιάσω και άλλο αλλα το λάστιχο 180/55 πισω που έχω με 41 πίεση κρύο σαν να είχε ένα κύκλο στην άκρη της γόμμας του που σε μπόδιζε να πλαγιάσεις και άλλο,σαν να είχε μπαλωνάρει το υπολοιπο μερος της γόμμας και η ακρη του να εμπόδιζε.Θα μπορούσε να το πεί κανείς προστασία προειδοποίηση ότι -Πλάγιασες φτάνει μέχρι εκεί κάτι που με αγωνιστικά λάστιχα δεν το έχω νοιώσει. Το ίδιο έχω νοιώσει και το Πιρέλλι Κόρσα 190/50 σε λέει στόπ κλίση από ένα σημείο και μετά.