Πως ειναι σε σχέση με το Burgman το αγωνιστικό Ecstar Suzuki;

Για μεσα σε αστικο περιβαλον ειναι ποδηλατο-παπακι το Address, οτι πρεπει, εργαλειο πολης.... εαν ειχε και ενα ABS θα ηταν αρχοντια....
χωνεται παντου σαν κανονικο παπακι... επισης λογο μεγαλυτερων τροχων, ισως να φταινε και τα ελαστικα στο Burgman, εχει λιγο καλυτερη πληροφορηση στο οριο.... ελαχιστα ομως....
το Burg δεν χωραει παντου τοσο καλα σε πολυ στριμωγμενα πραγματα σε πυκνη κινηση οπως το Address, ειναι και μακρυναρΗ...
αλλα το Burgmanακι ειναι αλλη φαση.... δεν σε χτυπαει ο αερας απο την μια με την καλυψη που εχει, με το Εcstar θυμηθηκα οτι πρεπει να κατεβαζω την ζελατινα στο κρανος και να κουμπωνω το μπουφαν....
επισης με το μεταξονιο που εχει το Burg που στο 200αρι στα 1465mm ειναι λιγο μεγαλυτερο (χωρις πλακα) απο GSXR1000 στα 1420mm....

και την γεωμετρια τα ζωα μου αργα (αλλα ασφαλη), μολις κατεβεις απο το Address και ανεβεις στο Burgman, η αισθηση ειναι οτι κατεβηκες απο παπακοσκουτερακι που πΑγαινει περα-δωθε και ανεβηκες σε sport-touring μοτοσυκλετα απο την σταθεροτητα.... εντυπωσιακα χαωτικη διαφορα παρολο οτι το Burg φοραει πολυ μικρους τροχους.... 12αρη πισω και 13αρι εμπρος...
το Burgman μαλλον θελει καλυτερα για τις Ελληνικες συνθηκες δρομων ελαστικα, πιο μαλακη γομα και να ζεσταινονται γρηγοροτερα...
για εθνικη και ταξιδια καλα ειναι και αυτα, και κρατανε πολλα χιλιομετρα απο αποδοση........ αλλα για γυαλισμενους δρομους μαλλον οχι..............
ειναι σουπερ για αυτο που πρεπει να κανει σαν σκουτερακι 200αρι.... απο συνθηκες πολης μεχρι να το καβαλησεις να πας για καφε 500 χιλιομετρα αυθημερον ανετα και χαλαρα...
επισης απο το 2017 και μετα, euro4, καιει κατω απο 3 λιτρα καταναλωση με σωστη χρηση... εγω το κινω με 2.7 l/100...
υγ: για αποκλειστικη χρηση πολης κεντρο με πολυ κινηση Address... κοστιζει και πολυ φθηνα.... 2,3 Burgmans λιγοτερα
αλλιως Μπεγκ !!!