Αποστολέας Θέμα: Μια βόλτα που μου άρεσε γιατί θυμήθηκα ποσο ωραία ειναι να οδηγάς με έλεγχο  (Αναγνώστηκε 2964 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinhsh

  • Μηνύματα: 1024
  • κουλάδι
    • Προφίλ
   Κλασσική διαδρομή προς Πάργα καφές ,μπάνιο ,μάτι τα ωραία κορμιά,ρυθμός λογικός 135-170 μετά από λίγη χρήση της μηχανής ολο το Σεπτέμβριο και καλοκαίρι, με στάνταρ ρυθμίσεις στην ανάρτηση.Απροπόνητος,χοντρός,μεγάλος στις αντιδράσεις ,όλα αργότερα για να προλαβαίνω να αντιδράω,εντάξει το αποδέχομαι φχαριστιέμαι την βόλτα.
 Επιστροφή και αλλάζω βενζίνη από Shell που συνήθως βάζω σε BP νοιώθω το γκάζι πιο γεμάτο στο vtr σαν η βενζίνη να είναι με πιο σωστα οκτάνια,δεν ξέρω αν εχει κάνει και άλλος τέτοια διαπίστωση. Αλλάζω την ρύθμιση της ανάρτησης προς το πιο σφιχτό συμπίεση και επαναφορά και βλέπω ένα πιρουνι που ήταν μεν στα γλιστερά χειρότερο αν σου τυχει η αναγκη για ένα φρενάρισμα πανικού αλλα ενέπνεε εμπιστοσύνη για να πάς κατά καποιο στρόπο το μηχανάκι γλιστρώντας στις στροφές. Δείχνοντας ότι το τονωμένο πιρούνι είναι το α και το ω για τέτοια δουλειά για να μη βουλιαζει σηκώνεται και αλλαζει τη γεωμετρία ξαφνικά προς το πολύ γρήγορο μεσα στη στροφή και πέσεις.
  Γκαζάκι ελεγχόμενο να μη φύγει ο κώλος πανω από δυο-τρεις πόντους και χαθεί ο έλεγχος πλήρως στα γλιστερα και ωραία συμπεριφορά από τα ενός ετους πια μισελέν παουερ One.
 Mπαίνω και στις στροφές που έχουν καλή άσφαλτο ,ειδικά σε μία παρατεταμένη λέω σ αυτή θελω να δώ πολλά χλμ και επειδή δεν μπορούσα να κάνω είσοδο τρελλη μη βρώ αυτοκίνητο μέσα της βάζω 4η για να έχω δύναμη να επιταχύνω οσο έχω ορατότητα και στα 156χλμ χωρίς να είμαι με πολύ επιτάχυνση νοιώθω τον κώλο να κάθεται να χάνεται σφιχτά αυτούς τους 3 πόντους,μπαριέρα δίπλα αλλα απόλυτος έλεγχος με την έννοια ότι ξέρεις τι κάνεις ότι το μηχανάκι πληροφορεί και το λάστιχο είναι λογικά ζεστό και φεύγει σφιχτά , ε μετά οι άλλες στροφές είναι ανοιχτές και δεν μπορείς να τις πάς στα ορια της προσφυσης αλλα κοντά γιατι χρειάζονται περιθώριο και για φρένα αλλα συνολικά η αίσθηση της μηχανής να κουνάει κώλο από το χανω αφήνω ισως και λογω των πιο σφιχτών αναρτήσεων ηταν πολύ διασκεδαστική.
  Επιασα ένα ρυθμό που είναι για μένα γρήγορος τώρα και άρχισα να νοιώθω αυτή την μπρίζα που σε μεγαλύτερες δόσεις σε μεθάει και θέλεις να τρέχεις να το απολαύσεις. Αλλά θα είχα κανά χρόνο να το νοιώσω και το ευχαριστήθηκα.  Βέβαια από 5-7 άτομα καποτε στις βόλτες εχουμε μείνει μόνο 2 με το φίλο με το φέιζερ 1000 να τον έχω για προπόνηση στα προσπεράσματα αφού είναι με λάστιχα ντανλοπ 207 8 ετίας που βρήκε σε προσφορά.



Αποσυνδεδεμένος Vourk™

  • troll
  • Μηνύματα: 4547
  • #maurofidi_pousefage
    • Προφίλ
Ο παλιός καλός Κινησάρας!  :stabak: :stabak: :stabak:
Άσε τα πολιτικά και πιάσε τα κλιπόνς και μετά το πληκτρολόγιο!!!

Σε κατι βίντεο που σε είδα, μου δίνουν την εντύπωση οτι στο ΖΧ10 του '04 κούμπωνες καλύτερα, και είχες καλύτερη φόρα σε σχέση με το vtr που μάλλον σε φρενάρει το μοτερ στην είσοδο!

Καμία καλή πράξη, δεν μένει ατιμώρητη!
gasstone

Αποσυνδεδεμένος AKISR6

  • Μηνύματα: 699
  • κουλάδι
    • Προφίλ
Γεια σου κινηραρα μερακλη..... :jason:

Αποσυνδεδεμένος stabak

  • Μηνύματα: 2326
  • Antirossisist με το στανιό
    • Προφίλ
Σε κατι βίντεο που σε είδα, μου δίνουν την εντύπωση οτι στο ΖΧ10 του '04 κούμπωνες καλύτερα, και είχες καλύτερη φόρα σε σχέση με το vtr που μάλλον σε φρενάρει το μοτερ στην είσοδο!

Εχει πει απο παλιά οτι το καβασάκι τον τρόμαζε...  :dontknow:
Μα καλα που ησουνα εσυ; Στο καβασακι μπαικερζ;;  :gun_owned:
Valves still are for gays

Αποσυνδεδεμένος Vourk™

  • troll
  • Μηνύματα: 4547
  • #maurofidi_pousefage
    • Προφίλ
Εχει πει απο παλιά οτι το καβασάκι τον τρόμαζε...  :dontknow:
Μα καλα που ησουνα εσυ; Στο καβασακι μπαικερζ;;  :gun_owned:
Στο σθπερμοτογρ ήμουνα  :jason: :jason: Τα βίντεο άλλα δείχνουν όμως...!    :gun_owned:

Καμία καλή πράξη, δεν μένει ατιμώρητη!
gasstone

Αποσυνδεδεμένος stabak

  • Μηνύματα: 2326
  • Antirossisist με το στανιό
    • Προφίλ
Ολοι μας με -10 κιλά και χρόνια ταιριάζαμε σε περισσότερα
Valves still are for gays

Αποσυνδεδεμένος kinhsh

  • Μηνύματα: 1024
  • κουλάδι
    • Προφίλ
  Eποχή καβασάκι έκανα 22000 χλμ το χρόνο τώρα 3 χρόνια κανω 5-7000 χλμ το χρόνο, παίζει ρόλο, αλλά κυρίως η άσφαλτος παλιά ήταν καλύτερη. Το zx10 θυμάμαι πολλές φορές ανέβαζα από 3η 4η γιατί ηταν στο τσάκ αν κανεις λάθος με το γκάζι να εκτιναχτείς σε μεγάλες κλισεις με 170 ρες. Το zx10 ειχε καλό αμορτισέρ μέχρι τα 25000-30000 χλμ το vtr στα 66000 είναι ακόμα καλό και ακούει στις ρυθμίσεις. Στη διαδρομή προς Παργα επειδή εχει πολλα σαμάρια η άσφαλτος νόμιζες ότι στην 5ετία το zx10 θα κόψει σκελετό,το ψαλίδι όταν ζοριζόταν υπο κλιση σου κανε ελαστικότητα. Οποιος όμως έχει vtr μόνο αν ήθελε να κανει χρόνο στην πίστα θα σκεφτόταν zx10 ,περνάς πιο καλά με τα δικύλινδρα μέρα με την νύχτα σε σχέση με τα τετρακύλινδρα.
  Και όπως είπε ο stabak με 10 κιλά και συν χρόνια υπάρχει διαφορά.  Πάντως η καβασάκι σαν εταιρεία έχει κάποια χαρακτηριστικά σε σχέση με την Χοντα ,τα καβασάκι έχουν πιο σταθερά μπροστινά τα χόντα πιο χαρούμενα και ευέλικτα καπου κερδίζει η μια εταιρεία καπου η άλλη.
 
  Επίσης οι βαριές μηχανές στην τέρμα κλίση έχουν ένα μικρό μειονέκτημα από τις πιο ελαφριές γιατί ζορίζουν τα λάστιχα περισσότερο. Αλλα κυρίως εκει που κερδίζουν τα zx10 είναι στις ευθείες γιατί μια φορά με 224 στην έξοδο μιας στροφής με κυνηγούσε φίλος με κ7 και έλεγε φοβομουν μη ξεκολήσει ο πισω τροχός και δεν αποτόλμησα να σε περάσω ,εκει είναι η διαφορά ότι το vtr μπορεί αρκετά πράγματα αν πας με 80-90% ανοιχτό το γκάζι.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 07, 2013, 04:30:52 μμ από kinhsh »

Αποσυνδεδεμένος Vourk™

  • troll
  • Μηνύματα: 4547
  • #maurofidi_pousefage
    • Προφίλ
Κίνηση, ο τρόπος που φρενάρεις πριν μπεις στη στροφή, μέχρι να αφήσεις τα φρένα και να πάρεις το γκάζι... πόσο διαφορετικός είνια?
Αναφαίνομαι στο vtr σε σχεση με το ΖΧ

Καμία καλή πράξη, δεν μένει ατιμώρητη!
gasstone

Αποσυνδεδεμένος kinhsh

  • Μηνύματα: 1024
  • κουλάδι
    • Προφίλ
 Vourk σ αυτό που λές σπάνια έχω πιέσει γιατί είναι κάτι που το κάνει κανείς στην πίστα για ταχύτερο γύρο ,αλλιμονο να πας πριν την στροφή με οσα ποσα και να ψάχνεις μετά να φρενάρεις ,είναι ανοιχτές οι στροφές του δημοσίου και θέλουν αργή εισοδο για να ελέξεις τι είναι μπροστά και γρήγορη έξοδο. Αλλα γενικά όταν αγόρασα το vtr μου φάνηκε το τιμόνι τοσο ευέλικτο σαν να κατεβάσεις δυο γραμμές προφορτιση το καβασάκι. Αφου εκεινο το ζχ10 παρότι ελαφρυ μηχανάκι όταν περναγα βαλια κάλντα με τις στροφές των 50 με δυσκόλευε να τις πάρω. Πάντως με ρυθμό 250-280 που εχω παει με to zx10 δεν πήγα ποτέ με το vtr και ουτε ένοιωθα άνετα ότι θα μπορούσα να το κάνω εκτός που δεν φτάνει και το γκάζι του.

Αποσυνδεδεμένος kinhsh

  • Μηνύματα: 1024
  • κουλάδι
    • Προφίλ
  Για να επιχειρήσω να απαντήσω σ αυτό ακριβώς που ρώτησες το zx10 2008 που είναι βελτιωμένο από την μέση και πισω σε σχέση με το 2004 δεν έχουν καλή πληροφόρηση του μπροστινού τροχού ,πανε γιατι είναι ελαφρά με πολλά στη στροφή αλλα είναι λιγο επίφοβα. Στο βτρ θα καταλάβεις ότι αυτό που πας να κάνεις δεν γίνεται πχ σ αυτό το βιντεο ήξερα ότι στο άπεξ της στροφής το εμπρος λάστιχο δεν άντεχε άλλη κλιση ,ηδη έδιωχνε ελάχιστα με 002 . Αυτό οφείλεται στην πιο στιβαρή πλάκα τιμονιού,πλαίσιο,πιρούνι αυτές οι λεπτομέρειες είναι που απολαμβάνει ο οδηγός και ας πηγαίνει και αργότερα από τα νεα ελαφριά μοντέλα.