Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 ... 10
1
  Το τρέιλ μπρέικινγ είναι μόνο σαν λύση ανάγκης αν υπάρχει αργό προπορευόμενο όχημα η εμπόδιο στη στροφη η κανείς δεν ξέρει τον δρόμο και του βγει μια στροφη πιο κλειστη απ οτι περίμενε. Εγω επειδή δεν παω μακρια με τη μηχανη και πάω τις ιδιες διαδρομές  ξέρω τις στροφές σπάνια μου χρειάζεται.Σκέψου οτι βάζεις στο στενο εμπρος λάστιχο να κανει δυο δουλειες και στρίψιμο και φρενάρισμα. Αλλα στους αγώνες που έρχονται με πολλά απο τις ευθείες και θέλουν να μην αφήσουν τον αντιπαλο να τους μπει απο την εσωτερική προφανώς θα χρειαστούν τακτικά και τέτοια φρεναρίσματα,γι αυτο και τα βιντεο απο αγωνιζόμενους που τα αναφέρουν ,οι άνθρωποι ανοίγουν τέρμα το γκάζι,τέρμα τα φρένα αυτοι κάνουν αθλητισμό και πολύ ακριβό αθλητισμό !
   Πάντως επιστρέφοντας στα λάστιχα Pirelli Diablo Rosso 2 κοιτάω το πίσω απο μια βόλτα στην Πάργα που είχα πάει μόλις που ήταν τερματισμένο ηταν ενα χιλιοστο που ηταν και δεν ηταν τερματισμένο,εντωμεταξύ το μπροστινό απάτητο απο την μια πλευρά 9 χλστ απο την άλλη 13 χλστ, σκέφτομαι την επομενη φορά που θα πάω προς τα εκεί σε μία στροφή αριστερή αναφοράς λέω δεν θα το φυλάξω,γιατι ειχα φυλαχτει μη γλιστρήσω , αφου λέω στο σπιτι στο πατωμα το λάστιχο το λάστιχο πιάνει 57 μοίρες πριν γλιστρησει και 60 καμμια φορά δεν πρέπει να το φοβάσαι. Και πάω σήμερα προς Ηγουμενίτσα βλέπω τη στροφη αναφοράς ,σκέφτομαι μωρέ δύσκολα τα πράγματα είμαι ήδη 140 το τοξο αρκετά κλειστό μπαίνω μέσα και βλέπω οτι η άσφαλτος ηταν μέτρια,εγω στο σπίτι νόμιζα οτι η στροφη αυτή ειχε καλη άσφαλτο και ετσι κρατιόμουνα,την πλαγιάζω οσο καλυτερα μπορούσα χωρις γκάζι ,γιατι ηθελα με φόρα και γκάζι σταθερό να την πάρω για να δώ τι συμπεριφορά θα κανουν τα λάστιχα και γλιστράει πίσω,αλλα ωραία,οχι να το χάσεις, ελεγχόμενα και στην επιστροφή τα ίδια παλι γλιστρημα στα ορια,συμπέρασμα το λάστιχο δεν μπορεί να παει πιο κατω εκει αλλα και οτι το λάστιχο είναι ασφαλές δεν θα κάνει χαζά να βρεθείς ξαπλωμένος ξαφνικά.
 Οπότε Χlitos θα παραμείνω με αυτά τα λάστιχα που τελικά είναι τέλεια ! Και οπως βλέπω δεν τρώγονται.
2
Γενικές - Νέα / Απ: Psycho_RB phOtoS
« Τελευταίο μήνυμα από Psycho_RB στις Ιουνίου 16, 2019, 02:35:19 πμ »
 :P
3
Γενικές - Νέα / Απ: Psycho_RB phOtoS
« Τελευταίο μήνυμα από Xlitos στις Ιουνίου 15, 2019, 10:56:17 μμ »
Να σου πω...ασε τις φωτο με τα πουλια και βαλε καμια ξυσμενη ποδια αφου πηγες επιδαυρο να θυμηθεις τα παλια :tooth:
4
Γενικές - Νέα / Απ: Psycho_RB phOtoS
« Τελευταίο μήνυμα από stabak στις Ιουνίου 15, 2019, 08:53:26 πμ »
 :needpics:
5
Γενικές - Νέα / Απ: Psycho_RB phOtoS
« Τελευταίο μήνυμα από Psycho_RB στις Ιουνίου 15, 2019, 12:12:23 πμ »
Ακομα περπαταω........ κουτσα στραβα........

δεν τελειωνει ετσι ευκολα ο ναυτεργατης αν και αναπηρος............   :occasion14:

ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ και τα μυαλα στα μπλεντερ !!! .....................  :jason:















6
Οδήγηση και τεχνικές / Απ: Quick lesson from Niccolò Canepa
« Τελευταίο μήνυμα από Xlitos στις Ιουνίου 14, 2019, 08:25:35 μμ »
   Απόψεις για τις πίστες και τους αγώνες είναι αυτές που δεν έχουν καμμία σχέση με αυτόν που οδηγάει στο δημόσιο δρόμο και θέλει να οδηγάει δίκυκλο ας πούμε 45 χρόνια.Δεν θα θέλει να χαλάσει τα φρένα,αρα θα μπαίνει με απλωτές γραμμές κρατώντας ακρετη ταχύτητα στη στροφή,δεν θα θέλει να χαλάσει τα λάστιχα αρα θα βγαίνει απο την στροφή με ανοιχτό τόξο οπως μπήκε ωστε να χρειαστεί μικρή επιτάχυνση. Βλέπωντας τα βίντεο δεν ξέρω αν τα διδάσκουν στην Ελλάδα αυτα γιατι το 2009 ειχα μπει σε ενα τρακντει στα Μέγαρα και ηταν ενα R1 που πήγαινε στην κ1 οπως λένε τα βίντεο εβγαινε και επιτάχυνε φουλ απο κλειστά της κ1 και οπως τον εβλεπα μεσα στην πίστα έλεγα τι κατάλαβες τώρα που επιταχύνεις με ολο το γκάζι με τη μηχανή σχεδον ορθια,πάς στην πίστα να χαρείς στρίψιμο και όχι γκάζι φρένο,δικές μου απόψεις φυσικά.

οπως λεει ο Fores και οπως λεει και το παρακατω βιντεο δεν ειναι ολες οι στροφες ιδιες...σε καποιες χρειαζεται να φρεναρεις δυνατα σε αλλες λιγοτερο αρα και οι δυο τεχνικες ειναι χρησιμες.



7
Οδήγηση και τεχνικές / Απ: Quick lesson from Niccolò Canepa
« Τελευταίο μήνυμα από kinhsh στις Ιουνίου 13, 2019, 03:37:57 μμ »
   Απόψεις για τις πίστες και τους αγώνες είναι αυτές που δεν έχουν καμμία σχέση με αυτόν που οδηγάει στο δημόσιο δρόμο και θέλει να οδηγάει δίκυκλο ας πούμε 45 χρόνια.Δεν θα θέλει να χαλάσει τα φρένα,αρα θα μπαίνει με απλωτές γραμμές κρατώντας ακρετη ταχύτητα στη στροφή,δεν θα θέλει να χαλάσει τα λάστιχα αρα θα βγαίνει απο την στροφή με ανοιχτό τόξο οπως μπήκε ωστε να χρειαστεί μικρή επιτάχυνση. Βλέπωντας τα βίντεο δεν ξέρω αν τα διδάσκουν στην Ελλάδα αυτα γιατι το 2009 ειχα μπει σε ενα τρακντει στα Μέγαρα και ηταν ενα R1 που πήγαινε στην κ1 οπως λένε τα βίντεο εβγαινε και επιτάχυνε φουλ απο κλειστά της κ1 και οπως τον εβλεπα μεσα στην πίστα έλεγα τι κατάλαβες τώρα που επιταχύνεις με ολο το γκάζι με τη μηχανή σχεδον ορθια,πάς στην πίστα να χαρείς στρίψιμο και όχι γκάζι φρένο,δικές μου απόψεις φυσικά.
8
Οδήγηση και τεχνικές / Απ: Quick lesson from Niccolò Canepa
« Τελευταίο μήνυμα από Vourk™ στις Ιουνίου 13, 2019, 09:42:43 πμ »
Νταξ τιποτα δε πάει μονο του!  :tooth:
9
Οδήγηση και τεχνικές / Απ: Quick lesson from Niccolò Canepa
« Τελευταίο μήνυμα από Xlitos στις Ιουνίου 12, 2019, 08:00:34 μμ »
10
Το τρειλ μπρεικινκ για μενα αν και εχει ξανασυζητηθει ειναι μεν λιγο πιο δυσκολο αλλα εχει πολλα θετικα.Πιεζοντας φρενα στη εισοδο εχω καλυτερη αισθηση και πληροφορηση απο το ελαστικο και  εχω καλυτερο ελεγχο στο πως θα βαλω το μηχανακι στη στροφη.Επισης οπως ειπα και πιο πανω μ αρεσει η φορα αν φρεναρω ορθιος τοτε το παω πιο πολυ γκαζι φρενο και αισθανομαι οτι παω πιο αργα μεσα στη στροφη και αρα πρεπει να χουφτωσω το γκαζι στην εξοδο για να κερδισω τον χαμενο χρονο.

Την αλλη φορα βαλε corsa2 να ευχαριστηθεις και κλισεις
Σελίδες: [1] 2 3 ... 10