Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - nktr

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5
32
TRIUMPH PIERRAKOS TRACK DAY ΠΕΜΠΤΗ 6 ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ

Η Triumph Pierrakos σας προσκαλεί την Πέμπτη 6 Ιουνίου στη πίστα των Μεγάρων στο Track Day που διοργανώνει για όλους τους φίλους της μοτοσυκλέτας.
Ελάτε να γνωρίσετε από κοντά τα νέα μοντέλα της εταιρείας Triumph, να κάνετε TEST RIDE και να χαρείτε την οδήγηση στη πίστα με ασφάλεια κάτω από την οργάνωση της ΤΕΑΜ65 και των εκπαιδευτών της.

Guest star ο πρωταθλητής της κατηγορίας SS600 Γρηγόρης Παναγιωτόπουλος που θα οδηγήσει μαζί σας αλλά και θα σας δώσει πολλές συμβουλές γρήγορης οδήγησης.
Οι τυχεροί της ημέρας θα είναι φυσικά οι κάτοχοι μοτοσυκλετών Triumph οι οποίοι θα συμμετάσχουν στο Track Day εντελώς ΔΩΡΕΑΝ.

Πρόγραμμα:
12:00 : Έναρξη
12:00-12:30: Τεχνικός έλεγχος (3 group – Αργό/Μεσαίο/γρήγορο)
12:30-εώς τη δύση του ηλίου: Είσοδος των αναβατών στη πίστα ανά group δυναμικότητας.

Παροχές:
- Εκπαιδευτικό σεμινάριο τεχνικών οδήγησης από τους εκπαιδευτές της ΤΕΑΜ65.
- Δωρεάν χρονομέτρηση για τους συμμετέχοντες.
- Δωρεάν συμμετοχή στο Track Day για ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών Triumph.
- ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ για ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών άλλων εταιρειών: 25€.
- Δυνατότητα αγοράς ελαστικών Pirelli σε τιμές κόστους.

Τεχνική υποστήριξη ελαστικών από Ψυχογυιός Tyres Racing Team.
Οργάνωση-Επίβλεψη από την TEAM6

ΤΗΛ. ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΣΗ ΘΕΣΕΩΝ:
6930 490783 & 6948 300366


https://www.facebook.com/events/464753846943870/   :tr: :jason:

33
Τεχνικά, εξοπλισμός, βελτιώσεις / αναρτήσεις.....
« στις: Απριλίου 24, 2013, 06:53:26 μμ »
ποιός τον έχει πιο μεγάλο...?


κι όμως το μέγεθος δε μετρά  :jason:

34
Spam / TrolaLoL Greco Racer
« στις: Απριλίου 16, 2013, 10:19:12 μμ »
ο τιμόνης σα το Κώστα είναι το θείο του Vourk  :stabak: :notworthy: :tooth: :jason:




 :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: θεοί :tooth: :tooth: :tooth: :tooth:

35
Σκέψεις προβληματισμοι / τόσος πόνος....αξίζει ..... ?
« στις: Απριλίου 14, 2013, 01:46:17 πμ »
το πως κλείνει ο προβληματισμός του απλά respect...
"Το λέω, το γράφω, ξανά και ξανά.  Μπας και το πιστέψω πρώτος εγώ"





















Σήμερα το πρωί σκοτώθηκαν δυο νέοι άνθρωποι μέσα σε ένα Mitsubishi Evo. Γράφω για να το εμπεδώσω εγώ καλύτερα.



Κανά δυο εβομάδες πριν έχω παρκάρει στη Σαρωνίδα στο μαγαζί ενός φίλου. Μπροστά από το δικό μου είναι αραγμένο ένα κόκκινο Evo.

Σήμερα βλέπω το ίδιo ακριβώς αυτοκίνητο στη φωτό. Σε ένα εσάκι στην περιοχή του Μελισσουργού, λίγα χιλιόμετρα από την παραλιακή, δυο νέοι άνθρωποι (ο ένας εκ των οποίων εικοσάχρονος ποδοσφαιριστής σε ερασιτεχνική ομάδα της Ρόδου) έχασαν τη ζωή τους. Ο τρίτος σώθηκε αλλά είδε τον αδελφό του και τον συμπαίκτη του νεκρούς.

Τίποτα λιγότερο από τραγικό.

Λίγη ώρα μετά το συμβάν είμαι πάλι στο φίλο μου τον Άκη. Μου λέει για το πως είχε ''φτιαχτεί'' το αυτοκίνητο στον Καταραμένο (γνωστός μηχανικός των νοτίων - πλέον - προαστίων), πως ο οδηγός του δεν ήταν ο κλασικός τύπος που έτρεχε, συζητάμε για το πως σταματούν όλα σε ένα μιλισεκόντ.

    "Το πάθος για οδήγηση δεν είναι σαν τα άλλα σπορ. Αν δεν ξέρεις καλό μπάσκετ δεν τρέχει και τίποτα. Το πολύ πολύ να βγάλεις καμιά κλείδα."

Αν όμως δεν ξέρεις να αντιδράς σωστά, αν υπερβάλλεις, αν πιστεύεις πως είσαι ο Σουμάχερ της παραλιακής , αν ο συντελεστής τριβής στην ελληνική άσφαλτο θυμίζει καλλιτεχνικό πατινάζ ή αν στέλνεις μηνύματα στο κινητό, τρέχει και πολύ μάλιστα.

Κάποτε ο σεβάσμιος εκδότης Κώστας Καββαθάς έγραφε - ενδεχομένως πιο επιθετικά από όσο άντεχε η εύκολη κατάποση των media - πως η οδήγηση έπρεπε να απαγορεύεται διά νόμου σε μεγάλη μερίδα του πληθυσμού.

Γιατί κινδυνεύει να πεθάνει. Ή να σκοτώσει τον απέναντι αθώο.

    "Δεν πιστεύω πως υπάρχει πιο υποτιμημένη δεξιότητα της καθημερινότητας από την οδήγηση. Κουτσοί, στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα, ακούσιοι serial killers on the road με το δίπλωμα στο χέρι."

Συμπτωματικά το ακριβώς προηγούμενο βράδυ μου 'λεγε ο Νίκος ο Μήτσουρας, ένας άνθρωπος που έχει καθίσει με τον τηλεφακό στο χέρι μια ανάσα από τις πίστες της F1 και στα πουρνάρια του WRC: ξέρεις τι είναι να φωτογραφίζεις στον ένα γύρο και στον επόμενο να μαθαίνεις πως είναι νεκρός;

   " Και άντε και να το δεχτώ πως στο motorsport ξέρεις συνειδητά πως θα κινηθείς οριακά με όποιο ρίσκο αυτό συνεπάγεται. Ο ηρωϊσμός, ο ταχύτερος γύρος, η γεύση της σαμπάνιας αναμειγνύονται σε ένα κοκτέϊλ ενδορφινών."

Στο δρόμο; Ποιος ηρωϊσμός; Ποιο το κατόρθωμα; Ποια ιστορία θα σε μνημονεύσει; (Αν έχει αξία το τελευταίο...)

Ναι, σήμερα λοιπόν γράφουν με αφορμή το δυστύχημα για το σημείο καρμανιόλα της Αναβύσσου. Για το Μολώχ, την ''άγνωστη αιτία'', για όλα τα κλισέ.

    "Περνούσα για χρόνια από το ίδιο σημείο καθώς έμενα από εκεί. Είναι ένα δεξί / αριστερό εσάκι με χάσιμο. Αν δεν τον ξέρεις τον δρόμο και έρθεις με ταχύτητα αβασάνιστα ψιλοξαφνιάζεσαι."

Αν είσαι με πολλά και κάτσει η συγκυρία ίσως, μπορεί, πιθανόν να υπάρξει και θέμα. Την ίδια στιγμή το μεγαλύτερο μέρος της παραλιακής είναι στα μαύρα σκοτάδια.

Είμαι βέβαιος πως αν χανόταν ένα γόνος πολιτικής οικογένειας η φωταψία θα ήταν η κίνηση της επόμενης μέρας. Όμως η ανώνυμη ζωή είναι πολύ φτηνή στην Ελλάδα.

    "Οι φήμες λένε πως το Evo έτρεχε. Πήγαινε με πολλά. Και έχασε τον έλεγχο. Τόσο αιματηρά απλά. Game over."

Κανένα yaw control, καμία σοφιστικέ τετρακίνηση δεν μπορεί να σε σώσει αν κάνεις χοντράδα ''με πολλά''. Ειδικά σε αυτοκίνητα τύπου Evo.

Μια φορά και έναν καιρό η Mitsubishi μπήκε στη λογική της ομολογκασιόν δημιουργώντας ιστορία σε ειδικές διαδρομές. Κοντολογίς τα Evo 1 έως και 6 ήταν homologated rally cars για το δρόμο.

Από το 7άρι και μετά ήταν συγκλονιστικά αυτοκίνητα για το δρόμο καθώς οι προδιαγραφές του WRC δεν ήταν πλέον στις άμεσες προτεραιότητες της.

    "Ταυτόχρονα ωστόσο δημιουργήθηκε μια σειρά κινούμενων πυραύλων με πινακίδες κυκλοφορίας. Υπερκράτημα που ανέτρεπε τους νόμους της Φυσικής."

Μαζί - σε μια μερίδα οδηγών εξ ου και τονίζεται με έντονα στοιχεία - ανέτρεψε και την αίσθηση των δυνατοτήτων τους.

Το Evo δημοκρατικοποίησε την αστροφυσική. Φτιαγμένο για να αλλάζει κατεύθυνση αστραπιαία και με απόκριση τριπλής Gillette.

Όταν όμως κάνεις ''με πολλά'' lift off  ή απότομη μεταφορά βάρους να ξέρεις πως είναι ικανό να στείλει κόσμο άψαλτο.

Όντας πατέρας, μπορώ να πάρω μια ελάχιστη μόνο τζούρα από το πως είναι να χτυπά το τηλέφωνο και να σου ανακοινώνουν την πιο δυσάρεστη ατάκα που έχεις ακούσει στη ζωή σου. Και τρέμω.

    "Δεν θα 'θελα ο γιος μου να έχει στα 20 του Evo. Προτιμώ με Golf, κι ας είναι βαρετό. Δεν θέλω να πηγαίνει αέρα πατέρα στην παραλιακή. Δεν θέλω να πίνει και να οδηγεί, ούτε να στέλνει μηνύματα στην γκόμενα του. Θέλω να εκτιμήσει το δώρο της ζωής πριν το χάσει."

Ίσως  μπορώ ελάχιστα να κάνω. Να μην τον αφήσω στα 2ο να οδηγεί 400 ίππους. Να του δείξω πως η εξοικείωση με την ιπποδύναμη θέλει χρόνια και χρόνο για να εμπεδωθεί.

Δεν γίνεται ένας νέος οδηγός να πειραματίζεται με εξωπραγματικές ιπποδυνάμεις. Στη γενιά μου μάθαμε με αυτοκίνητα 80 και 100 ίππων. Μάθαμε σιγά σιγά και με μέτρο (αν μάθαμε...). Η τελική τους με το ζόρι έφτανε τα 160.

Σήμερα η ιπποδύναμη έγινε αταξική. Και ένα hatchback είναι πλέον ανώτερο από το μέσο όρο δυνατοτήτων των οδηγών τους. Τα αυτοκίνητα εξελίχτηκαν. Οι οδηγοί έμειναν στάσιμοι.

Το μόνο που θα επιχειρούσα να περάσω στο παιδί μου θα ήταν μια διακριτική πλύση εγκεφάλου πως η ασφάλεια είναι πάνω από όλα.

Μου το 'λεγε κάποτε ο Ιαβέρης: ''η συμβουλή μου προς τον οδηγό  πριν κλείσει την πόρτα του σπιτιού του και φύγει, είναι να σταματήσει για λίγα δευτερόλεπτα και να ρίξει μια ματά στο σπίτι του, στους δικούς του ανθρώπους. Και να σκεφτεί πως πρέπει το βράδυ να επιστρέψει για να τους ξαναδεί. ''

Το λέω, το γράφω, ξανά και ξανά.  Μπας και το πιστέψω πρώτος εγώ.


http://4drivers.gr/archives/9822

36
Spam / 1-0 !!! Πρόκριση στα ημιτελικά !!!
« στις: Απριλίου 11, 2013, 06:47:54 μμ »
ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ - ΘΑΤΣΕΡ : 1 - 0 !!!! Πρόκριση στα ημιτελικά !!!



ΣΤΟΝ ΗΜΙΤΕΛΙΚΟ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΙΣΑΒΕΤ  :tr: :jason:

37
Γενικές - Νέα / BMW S1000RR WSBK Melandri Haslam Corser
« στις: Απριλίου 09, 2013, 04:25:19 μμ »
σπεύσατε παγκόσμιοι  :jason:

70 χιλιάρικα  :tr:

http://www.alpharacing.com/bmw-superbike

38
Spam / gO prO..GO PORN... Hayko Ghewondyan-Menak Marte
« στις: Απριλίου 03, 2013, 11:51:53 μμ »
ύμνος...θεός...  :jason:

parody


ρίτζιναλ


Μάικλ Τζάκσονννν.....

39



εν όψη κρίσης τιμών, τιμή προσφοράς:

-Συνολικό πακέτο μεταφοράς αναβάτη με πούλμαν από Αθήνα-Σέρρες και Σέρρες-Αθήνα
-μεταφορά από ξενοδοχείο-πίστα και από πίστα-ξενοδοχείο και τις 2 ημέρες,
-μεταφορά μοτοσικλέτας με νταλίκα μετ΄επιστροφή,
-δύο διανυκτερεύσεις με πρωινό,
-δύο γεύματα στην πίστα,
-και 2 μέρες συμμετοχής στην πίστα Σερρών

Ελπίδα City: 319 Ευρώ
και στο Ελπίδα Spa Resort: 339 Ευρώ

φόρμα συμμετοχής
http://www.track-day.gr/main/forms/Forma-eggrafis.html


αύριο και η προσφορά τιμών για ελαστικά

40
Trackdays / OPEN TRACKDAYS / Megara
« στις: Μαρτίου 31, 2013, 01:23:52 μμ »

41
Οδήγηση και τεχνικές / Valentino Rossi EnduRanch
« στις: Μαρτίου 23, 2013, 05:16:31 μμ »

42
Γενικές - Νέα / BMW S1000RR .... Guinness WR highest speed "two-up"
« στις: Μαρτίου 23, 2013, 03:54:07 μμ »
Guinness World Record "two-up" 305kph record pass aboard BMW San Diego's S1000 RR




...αρχίσαν τα 2κάβαλα μπας και δούμε θέαμα  :jason: :gun_owned:

43
Οδήγηση και τεχνικές / BMW S1000RR Race Academy + Troy Corser
« στις: Μαρτίου 19, 2013, 10:54:40 πμ »
299 ευρώ έως και 448 ευρώ με δική τους BMW S1000RR  :jason:

http://www.race-academy.com/

http://www.race-academy.com/circuits.php

http://www.race-academy.com/data_en_prijzen.php





Πρόγραμμα

20-22 march 2013
Cartagena (SP) Track information »

3 days€ 895,-
Introduction* (1 day)€ 299,-

3 days incl. BMW S1000 RR€ 1342,-
Introduction* (1 day) incl. BMW S1000 RR€ 448,-



12-13 april 2013
Zandvoort (NL) Track information »

2 daysFULL
Introduction* (12 april)€ 299,-

2 days incl. BMW S1000 RRFULL
Introduction* (12 april) incl. BMW S1000 RR€ 448,-



31 may - 2 juni 2013
Ecuyers (FR) Track information »

3 days€ 895,-
Introduction* (1 day)€ 299,-

3 days incl. BMW S1000 RR€ 1342,-
Introduction* (1 day) incl. BMW S1000 RR€ 448,-



10-11 june 2013
Zandvoort (NL) Track information »

2 days€ 595,-
Introduction* (1 day)€ 299,-

2 days incl. BMW S1000 RR€ 893,-
Introduction* (1 day) incl. BMW S1000 RR€ 448,-



17-19 june 201
Assen (NL) Track information »

3 days€ 895,-
Introduction* (1 day)€ 299,-

3 days incl. BMW S1000 RR€ 1342,-
Introduction* (1 day) incl. BMW S1000 RR€ 448,-



9-10 july 2013
Zandvoort (NL) Track information »

2 days€ 595,-
Introduction* (1 day)€ 299,-

2 days incl. BMW S1000 RR€ 893,-
Introduction* (1 day) incl. BMW S1000 RR€ 448,-



25-27 july 2013
Alès (FR) Track information »

3 days€ 895,-
Introduction* (1 day)€ 299,-

3 days incl. BMW S1000 RR€ 1342,-
Introduction* (1 day) incl. BMW S1000 RR€ 448,-



30 july - 1 august 2013
Lédenon (FR) Track information »

3 days€ 895,-
Introduction* (1 day)€ 299,-

3 days incl. BMW S1000 RR€ 1342,-
Introduction* (1 day) incl. BMW S1000 RR€ 448,-



16-18 august 2013
Moscow Raceway (RUS) Track information »

3 days€ 895,-
Introduction* (1 day)€ 299,-

3 days incl. BMW S1000 RR€ 1342,-
Introduction* (1 day) incl. BMW S1000 RR€ 448,-



23-25 august 2013
Lausitzring (DE) Track information »

3 days€ 895,-
Introduction* (1 day)€ 299,-

3 days incl. BMW S1000 RR€ 1342,-
Introduction* (1 day) incl. BMW S1000 RR€ 448,-



9-10 september 2013
Zandvoort (NL) Track information »

2 days€ 595,-
Introduction* (1 day)€ 299,-

2 days incl. BMW S1000 RR€ 893,-
Introduction* (1 day) incl. BMW S1000 RR€ 448,-



20-22 september 2013
Portimao (POR) Track information »

3 days€ 895,-
Introduction* (1 day)€ 299,-

3 days incl. BMW S1000 RR€ 1342,-
Introduction* (1 day) incl. BMW S1000 RR

44


με pirellaki supercorsa









45
Βόλτες συναντήσεις / Ride Safe
« στις: Μαρτίου 17, 2013, 04:29:59 μμ »
γιατί κάποιος πάντα μας περιμένει...

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5