Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - lospsi

Σελίδες: [1] 2 3 ... 14
1
Γενικές - Νέα / Απ: Επίδαυρος.... Στον Αέρα Της Μοτοσυκλέτας
« στις: Δεκεμβρίου 17, 2019, 11:14:42 πμ »
Που περιπου ειναι αυτο το Αγναντι lospsi ???  να περασω καμια βολτα απο εκει....
εβαλα το λινκ της περιοχης....
σημερα ηταν να παω ενα Στορκ, αλλα τελικα κατεβηκα Ναυπλιο.......




https://www.google.gr/maps/@37.6359375,23.1378454,13z


https://goo.gl/maps/DRKNZuiZ2YYc629B8
Για δες αν στο βγάζει γιατί έχω μείνει λίγο πίσω με την τεχνολογία....

Αν δεν, στο περιγράφω:
Μετά το στορκ, συνεχίζεις. Μπόνους 2-3 ωραίες στροφές με καλή άσφαλτο. βγαίνοντας στην ευθεία, κόβεις και μπαίνεις δεξιά για να περάσεις κάτω από την γέφυρα. Στην γέφυρα αριστερά, και στον κυκλικό κόμβο απέναντι. Περνάς το σουπερμάρκετ και αρχίζεις να ανεβαίνεις το βουνό, μετά από κανά δυό χλμ είναι το μαγαζί, λίγο προσοχή γιατί μπορεί να χάσεις την είσοδο του μαγαζιού, δεν πολυφαίνεται, είναι περίπου στο σημείο που ισιώνει ο δρόμος για να αρχίσει να κατηφορίζει.

2
Γενικές - Νέα / Απ: Επίδαυρος.... Στον Αέρα Της Μοτοσυκλέτας
« στις: Δεκεμβρίου 16, 2019, 08:40:07 πμ »
Η διαδρομή που προτιμώ και εγώ. Δεν ξέρω γιατί, τον Αϊ Γιάννης Ρώσος ποτέ δεν τον συμπάθησα, πάντα με φόβιζε η διαδρομή (αν και σχετικά πρόσφατα που πήγα, έχουν ασφαλτοστρώσει κάποια κομμάτια).
Σχετικά κοντά η Επίδαυρος, ωραίο στροφιλίκι, ωραία διαδρομή γενικά και σαν τοπία. Πλέον δεν κάθομαι στο Στορκ αλλά συνεχίζω τον δρόμο προς Πόρτο Χέλι και κάθομαι Αγνάντι (ούτε 10 λεπτά από Στορκ). Γεμίζω μπαταρίες με την θέα που βλέπω, καθαρίζει το μυαλό. Θέλει προσοχή το καλοκαίρι γιατί έχει κίνηση στα παραθαλάσσια χωριά και φυσικά προσοχή στις υγρασίες...

3
Έπειτα από αρκετά ζευγάρια city grip (στο τωρινό beverly αλλά και στο παλιότερο XMAX), κατόπιν προτροπής του λαστιχά, έβαλα και εγώ τα angel scooter.
Διστακτικά μέν μιας και από τα Μισελέν ήμουν πολύ ευχαριστημένος, τόσο σε διάρκεια όσο και σε κράτημα (νορμάλ αστική χρήση βέβαια, όχι κάτι εξεζητημένο). Θα δούμε τι θα πει το Πιρέλι...

4
Μοτο-Αγγελίες / Yoshimura carbon τελικά
« στις: Οκτωβρίου 04, 2019, 11:51:37 πμ »
Καλησπέρα,
δίνω ένα σετ τελικά Yoshimura carbon (made in japan) από SV1000. Είναι σε καλούτσικη κατάσταση, σίγουρα όχι άριστη όμως. Έχουν το κλασσικό bolt on δέσιμο με 4 βίδες οπότε ίσως κάνουν και σε Hayabusa 1ης γενιάς?
Τιμή συζητήσιμη, θέλω να φύγουν αλλά όχι να τις "χαρίσω"

Ευχαριστώ πολύ

5
Μοτο-Αγγελίες / Απ: Suzuki SV 1000 Ν '06
« στις: Σεπτεμβρίου 22, 2019, 11:16:52 πμ »
Από "εκεί" ντρέπεσαι να το γράψεις ε?  :tooth:

 :tooth: :tooth: :tooth: :tooth:

Βάσικα, ντρέπομαι για το πόσο το έδωσα...













(...και πόσα δίνω για τον αντικαταστάτη :wstl: :wstl:...)

6
Μοτο-Αγγελίες / Απ: Suzuki SV 1000 Ν '06
« στις: Σεπτεμβρίου 19, 2019, 04:08:59 μμ »
Έφυγε!

Πάμε για άλλα!

7
Μοτο-Αγγελίες / Απ: Suzuki SV 1000 Ν '06
« στις: Ιουλίου 26, 2019, 03:09:48 μμ »
η μοτοσυκλέτα βρίσκεται πλέον σε "στοκ" μορφή, με τα παρακάτω έξτρα :
- DNA φίλτρο αέρα
- Σωληνάκια υψηλής φρένων Braking εμπρός-πίσω
- Ελατήρια Ohlins μπροστά
- Αμορτισέρ πίσω από GSXR1000K4
- Μανέτες ρυθμιζόμενες
- Μανιτάρια πλαισίου Suzuki by LSL
- Μανιτάρια εμπρός άξονα και paddock stand bobbins πίσω

(ουσιαστικά έχω βγάλει τις εξατμίσεις, το μονόσελο και την τάπα βενζίνης)

με νέα τιμή 2000 ευρώ

8
Μοτο-Αγγελίες / Suzuki SV 1000 Ν '06
« στις: Ιουλίου 02, 2019, 09:18:37 πμ »
Πωλείται Suzuki SV1000N K4, ασημί, πρώτη άδεια 11ος/2006, ελληνικής αντιπροσωπίας. Η μοτοσυκλέτα είναι σε πολύ καλή κατάσταση, είναι πλήρως συντηρημένη, καθώς πέρα από το κλασσικό σέρβις (αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού, καθαρισμός και λάδωμα φίλτρου αέρα, αλλαγή μπουζί), έχουν γίνει επιπλέον:
- σέρβις στα μπροστινά με αλλαγή τσιμουχών
- έλεγχος και συντήρηση αντλίας βενζίνης
- πλαστικοποίηση εσωτερικά του ρεζερβουάρ
- Σέρβις στις μπροστινές δαγκάνες (αλλαγή στα τσιμουχάκια)
- Καινούργια μπαταρία BS
Χωρίς καμία ανάγκη για αναλώσιμα ( τακάκια εμπρός-πίσω, αλυσιδογράναζα, ελαστικά).
Επίσης υπάρχουν και αρκετά έξτρα. Αναλυτικά:
- Yoshimura (made in Japan) τελικά κάρμπον
- DNA φίλτρο αέρα
- Σωληνάκια υψηλής φρένων Braking εμπρός-πίσω
- Ελατήρια Ohlins μπροστά
- Αμορτισέρ πίσω από GSXR1000K4
- Καπάκι μονόσελου γνήσιο Suzuki
- Μανέτες ρυθμιζόμενες
- Τάπα βενζίνης billet
- Μανιτάρια πλαισίου Suzuki by LSL
- Μανιτάρια εμπρός άξονα και paddock stand bobbins πίσω
- Αναδιπλούμενη βάση πινακίδας
Υπάρχουν όλα τα ΟΕΜ πράγματα (εξατμίσεις, σελά συνεπιβάτη, τάπα βενζίνης, ελατήρια, αμορτισέρ κτλ)

Φυλάσσεται σε κλειστό γκαράζ, κάθε έλεγχος δεκτός.

TIMH 2500 ευρώ

https://www.car.gr/23190632-suzuki-sv-1000

9
Γενικές - Νέα / Απ: Χρονια πολλα και καλη χρονια .........
« στις: Ιανουαρίου 15, 2019, 07:45:11 πμ »
Καλημέρα και Καλή Χρονιά, με υγεία πάνω απ' όλα!

10
Μοτο-Αγγελίες / Απ: Ρυθμιζόμενα μαρσπιέ για BMW S1000RR
« στις: Νοεμβρίου 12, 2018, 11:31:37 πμ »
Ακόμα ένα σετάκι μαρσπιέ, χρησιμοποιημένα όμως για καμιά 1000χλμ.
50 ευρουλάκια.
Value for money....

11
Trackdays / Απ: TD Μεγαρα 16-9-2018
« στις: Σεπτεμβρίου 18, 2018, 07:36:07 πμ »
Δεν πρέπει κανονικά να μην χρησιμοποιηθεί η νέα άσφαλτος για λίγο? Να δέσει?

Κατά τα άλλα, κλάμα, ήταν ευκαιρία να γίνουν κάποια απλά πράγματα. Τουλάχιστον να στρώθει ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ της η πίστα, στα κομμάτια που είχαν επιλεγεί. Πόσα μεροκάματα επιπλέον να στοίχιζε δηλαδή και πόσο επιπλέον πίσσα?  :mast:

http://www.bikerspirit.net/main/allages-stin-pista-ton-megaron-nea-xaraxi-episkeyes-nea-pista-video-foto/

12
+1 για τα city grip (σε xmax 250/beverly 300).
Μια φορά πειραματίστηκα με pirelli (στο xmax) και τα σιχάθηκα. Τα michelin κρατάνε μια χαρά, βγάζουν χλμ (25000+).

13
Τεχνικά, εξοπλισμός, βελτιώσεις / Απ: Quicksifter πρόβλημα
« στις: Ιουνίου 15, 2018, 11:33:38 πμ »
Επειδή έχω πάει σε εξουσιοδοτημένο και πριν και μετά την τοποθέτηση του PC5, φαντάζομαι πως όλα τα παραπάνω έχουν γίνει, παραπάνω από μια φορά.

Όπως και να έχει, θα το αποσυνδέσω και βλέπουμε, και με εξουσιοδοτημένο dynojet που μίλησα για το θέμα, του φάνηκε λίγο δύσκολο να φταίει αυτό για τα προβλήματα με το sifter. Πρέπει όμως να αποκλείσω αυτό το ενδεχόμενο ώστε μετά να ξαναπάω Παναγιωτόπουλο και να απαιτήσω δοκιμή με άλλο "βαρελάκι"....

14
Τεχνικά, εξοπλισμός, βελτιώσεις / Απ: Quicksifter πρόβλημα
« στις: Ιουνίου 15, 2018, 07:24:39 πμ »
Δυστυχώς, για να δουλέψει το PC πρέπει να αποσυνδεθούν οι Λ γιατί διαφορετικά, η μαμά ECU προσπαθεί να διορθώσει συνεχώς τις τιμές που θα δίνει το PC.


15
Τεχνικά, εξοπλισμός, βελτιώσεις / Απ: Quicksifter πρόβλημα
« στις: Ιουνίου 14, 2018, 07:51:14 μμ »
Όχι, έχω τα μαμά μαρσπιέ προς το παρόν.

Για να απενεργοποιήσω το PCV και να το δουλέψω "μαμά" για λίγο ώστε να δω αν φταίει, αρκεί να φορτώσω τον μηδενικό χάρτη (που τον βρίσκω, αλήθεια?) ή πρέπει να το βγάλω τελείως?

Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Σελίδες: [1] 2 3 ... 14