Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - lospsi

Σελίδες: [1] 2 3
1
Μοτο-Αγγελίες / Suzuki SV 1000 Ν '06
« στις: Ιουλίου 02, 2019, 09:18:37 πμ »
Πωλείται Suzuki SV1000N K4, ασημί, πρώτη άδεια 11ος/2006, ελληνικής αντιπροσωπίας. Η μοτοσυκλέτα είναι σε πολύ καλή κατάσταση, είναι πλήρως συντηρημένη, καθώς πέρα από το κλασσικό σέρβις (αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού, καθαρισμός και λάδωμα φίλτρου αέρα, αλλαγή μπουζί), έχουν γίνει επιπλέον:
- σέρβις στα μπροστινά με αλλαγή τσιμουχών
- έλεγχος και συντήρηση αντλίας βενζίνης
- πλαστικοποίηση εσωτερικά του ρεζερβουάρ
- Σέρβις στις μπροστινές δαγκάνες (αλλαγή στα τσιμουχάκια)
- Καινούργια μπαταρία BS
Χωρίς καμία ανάγκη για αναλώσιμα ( τακάκια εμπρός-πίσω, αλυσιδογράναζα, ελαστικά).
Επίσης υπάρχουν και αρκετά έξτρα. Αναλυτικά:
- Yoshimura (made in Japan) τελικά κάρμπον
- DNA φίλτρο αέρα
- Σωληνάκια υψηλής φρένων Braking εμπρός-πίσω
- Ελατήρια Ohlins μπροστά
- Αμορτισέρ πίσω από GSXR1000K4
- Καπάκι μονόσελου γνήσιο Suzuki
- Μανέτες ρυθμιζόμενες
- Τάπα βενζίνης billet
- Μανιτάρια πλαισίου Suzuki by LSL
- Μανιτάρια εμπρός άξονα και paddock stand bobbins πίσω
- Αναδιπλούμενη βάση πινακίδας
Υπάρχουν όλα τα ΟΕΜ πράγματα (εξατμίσεις, σελά συνεπιβάτη, τάπα βενζίνης, ελατήρια, αμορτισέρ κτλ)

Φυλάσσεται σε κλειστό γκαράζ, κάθε έλεγχος δεκτός.

TIMH 2500 ευρώ

https://www.car.gr/23190632-suzuki-sv-1000

2
Τεχνικά, εξοπλισμός, βελτιώσεις / Quicksifter πρόβλημα
« στις: Ιουνίου 13, 2018, 09:31:01 μμ »
Καλησπέρα!
θέλω να ρωτήσω την αποψή σας για ένα θέμα που αντιμετωπίζω με το quicksifter στο BMW.
Από όταν το πήρα, δεν λειτουργούσε σωστά, μια έπιανε, μια όχι. Αφού πήγα 2-3 φορές σε εξουσιοδοτημένο νοτίων προαστίων και δεν έβγαλα άκρη (από αναβάθμιση λογισμικού μέχρι αλλαγή microswitch) και ενώ το πρόβλημα συνέχιζε, απευθύνθηκα σε άλλο εξουσιοδότημένο βόρειοανατολικών προαστίων που έχω ακούσει καλά λόγια. Εκεί, ξανάγιναν αναβαθμίσεις λογισμικού (μου είπαν ότι δεν είχαν γίνει) και πράγματι το BMW δούλεψε καλύτερα, συνεχίζει όμως να μην είναι 100% σωστό. Το sifter δεν λειτουργεί μετά τις 10Κ, κάποιες φορές και σε ενδιάμεσες στροφές. Άλλες πάλι λειτουργεί. Γενικά είναι ακανόνιστη η συμπεριφορά του.
Σε κουβέντα, λοιπόν, που είχα σήμερα με τον τεχνικό, ισχυρίστηκε ότι μπορεί να παίζει ρόλο η τοποθέτηση power commander 5 που έχω. Δηλαδή, επειδή βλέπει σφάλμα στους λ (που η dynojet στις οδηγίες της λέει να αποσυνδεθούν), αν το μηχανάκι ανεβάζει θερμοκρασία, και αφού δεν έχει ένδειξη από τους αισθητήρες, επεμβαίνει ο εγκέφαλος και δεν το αφήνει να κάνει αλλαγή. Όντως, όταν ξεκινάω μια βόλτα, συνήθως δουλεύει και κατά την διάρκειά της αρχίζει τα "κουλά".
Μπορεί όντως να συμβαίνει κάτι τέτοιο? Τόσος κόσμος που έχει εγκαταστήσει PCV με ΒΜW δεν έχει sifter? Έχω προβληματιστεί αρκετά με όλο το θέμα, επειδή σκεφτόμουν μήπως φτιάξω και ένα χάρτη στο δυναμόμετρο, αν τελικά ισχύει ότι υπάρχει ασυμβατότητα με το QS και το sifter του S1000R, μην δώσω τσάμπα λεφτά.
Το BMW έχει λαιμούς χωρίς καταλύτη, μαμά τελικό και μαμά φίλτρο και έχει φορτωμένο τον χάρτη που δίνει η dynojet για akrapovic full exhaust w/o baffle.
Τζόγος στον συμπλέκτη ΟΚ, λαμάκια στο microswitch ΟΚ, το cruise δουλεύει.

Ειλικρινά, σκέφτομαι να τα βγάλω όλα και να το έχω μαμά πάλι αλλά δεν αντέχω να βλέπω αυτό το τεράστιο καζάνι που έχει για καταλύτη κάτω από το μηχανάκι...

Μπλέξιμο.

3
Μοτο-Αγγελίες / Ρυθμιζόμενα μαρσπιέ για BMW S1000RR
« στις: Απριλίου 11, 2018, 02:42:23 μμ »
Ρυθμιζόμενα μαρσπιέ για BMW S1000RR, καινούργια. Αγοράστηκαν για S1000R αλλά δεν ταιριάζουν. Ο κινέζος κάνει τον κινέζο, να μου κάνει 20 λίρες refund και να προσπαθήσω να το πουλήσω :mast:

Anyway, αν κάποιος έχει S1000RR και θέλει ένα εφεδρικό σετ, τα δίνω 60 ευρώ.
Μερσί

4
Καλησπέρα και καλή χρονιά,

έχω αποφασίσει να αναβαθμίσω τις αναρτήσεις στο S1000R, έχω ήδη βρει κάποιες επιλογές και θέλω την γνώμη σας.
1) Wilbers πίσω αμορτισέρ, φθηνό μοντέλο ή με επιπλέον δοχείο αζώτου και εμπρός ελατήρια. Αγορά από αντιπρόσωπο και τοποθέτηση σε μηχανικό μου.
2) k-tech ελατήρια και revalving εμπρός, nitron αμορτισέρ πίσω, ομοίως φθηνό μοντέλο ή με επιπλέον χρέωση δοχείο αζώτου. Πακέτο από Wolf racing.

οι τιμές είναι περίπου ίδιες, γύρω στα 750-850ε.

Έχει κάποιος εμπειρία από τις συγκεκριμένες εταιρείες αλλά και το συνεργείο wolf racing? Αξίζει να δώσω +200Ε για να βάλω πίσω δοχείο αζώτου με επιπλέον ρυθμίσεις? Ουσιαστικά η αναβάθμιση γίνεται λόγω των επιπλέον κιλών μου, με το bonus της ποιοτικότερής λειτουργείας. Χρήση για γρήγορες βόλτες, 1-2 φορές Μέγαρα (1.10-1.15).

5
Μοτο-Αγγελίες / Πίσω αμορτισέρ για BMW S1000RR 2010
« στις: Δεκεμβρίου 04, 2017, 02:20:13 μμ »
Πωλείται ΟΕΜ αμορτισέρ από BMW S1000RR του 2010, σε άριστη κατάσταση. Κάνει σε μοντέλα 2010-2011, δεν γνωρίζω εάν ταιριάζει και σε επόμενα. Αφαιρέθηκε από καινούργιο για να μπει aftermarket. Ελάχιστα χλμ.

Tο πήρα για αναβάθμιση του S1000R αλλά δεν μπαίνει. Την πάτησα....
Τιμή συζητήσιμη, ενδιαφέρον να υπάρξει και θα τα βρούμε.

Επικοινωνία με ΠΜ ή κινητό
Γιώργος

6
Γενικές - Νέα / Ζήτηση αμορτισέρ BMW s1000rr
« στις: Σεπτεμβρίου 26, 2017, 07:59:38 μμ »
Καλησπέρα παιδιά,
Μήπως υπάρχει κάποιος φίλος που μπορεί να μου δανείσει πίσω αμορτισέρ απο BMW s1000rr, σε οποιαδήποτε κατάσταση, ώστε να δω εάν ταιριάζει στο δικό μου S1000R? Η έστω, να μετρήσει αποστάσεις? Δυστυχώς, το ΟΕΜ αμορτισέρ δεν είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, ενώ το σημαντικότερο είναι ότι δεν μπορώ να βρω ελατήριο. Γενικά, με τις αναρτήσεις (απλό χωρίς DDC, έχω θέμα, δεν υπάρχουν έτοιμες λύσεις)
Καθότι προφανώς βαδίζω ψάχνοντας, δεν γνωρίζω ποιας χρονολογίας κάνει. Αν κάποιος ξέρει κάτι, αν υπάρχουν κονέ σε ομάδες που έτρεξαν με s1000rr και έχουν αμορτισέρ, θα με εξυπηρετούσε.
Μερσί

Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


7
Γενικές - Νέα / Νέο εργαλείο - BMW S1000R
« στις: Ιουλίου 31, 2017, 01:57:52 μμ »
Έπειτα από αρκετό ψάξιμο στην αγορά μεταχειρισμένων, κατέληξα στην αγορά ενός S1000R του 2015. Μέχρι στιγμής, οι πρώτες εντυπώσεις λένε ότι:

-είναι πύραυλος
-τα ηλεκτρονικά βοηθάνε. Πολύ.
-είναι γραμμικό και γεμάτο ακόμα και στις μεσαίες
-φαίνεται σταθερό και "εύκολο" στο στρίψιμο, όχι αργό και βαρύ (όπως πχ. το Κ7 που είχα για λίγο)
-ποιοτικά δεν είναι και πολύ καλό. Νομίζω ότι γενικά τα καινούργια μηχανάκια τα κάνουν πιο τούμπανα σε τεχνολογίες και γκάζια αλλά ποιοτικά τα σκαρτεύουν. Πλαστικά άβαφα που είναι αστεία, συναρμογή μου δεν πείθει. Σε βάθος χρόνου θα δείξει, ΟΚ εγώ δεν κάνω πολλά χλμ και το κρατάω σε γκαράζ με θέρμανση, αλοιφές και τα σχετικά οπότε ελπίζω να μην με προδώσει εμφανισιακά σύντομα...

Αυτά, εν κατακλείδι είμαι πολύ ευχαριστημένος, νοιώθω ότι έχω πάρει ένα συνολικά ανώτερο μηχανάκι από το Tuono που είχα, ή το GSXR.
Συνημμένες εικόνες Συνημμένες εικόνες

8
Μοτο-Αγγελίες / Memjet εγκεφαλάκι
« στις: Απριλίου 12, 2017, 11:10:01 πμ »
Έχω ένα memjet εγκεφαλάκι που έβγαλα από το GSXR 1000 K7 μου, όταν φλάσαρα την ECU. Το βάζω αγγελία μπας και το θέλει κανείς.

Θα ήθελα κανά 70ευρο αλλά το συζητάμε, αν υπάρχει ενδιαφέρον.

Γιώργος
6974326692

9
Μοτο-Αγγελίες / Ρυθμιζόμενα clip ons 50mm
« στις: Ιανουαρίου 17, 2017, 07:40:23 μμ »
Ρυθμιζόμενα κλιπον για διάφορες μηχανές με διάμετρο καλαμιών 50mm.
Αγοράστηκαν για project σε Suzuki GSXR 1000 K7 αλλά τελικά δεν χρησιμοποιήθηκαν. Είναι καινούργια, στο κουτί τους.
Κάνουν και για cbr 1000 rr 2008+ και σίγουρα και σε άλλα γιαπωνέζικα SS. Νομίζω και σε Triumph.
140 ευρώ (100 τα κλιπον και 40 ο εκτελωνισμός :mast: :mast: :mast:)

10
Μοτο-Αγγελίες / Σίτες ψυγείων για GSXR 1000 K5 K6 K9 L5
« στις: Ιανουαρίου 09, 2017, 10:40:16 μμ »
Δίνω σίτες από τον παραπάνω τύπο, μου τις έστειλε λάθος ο Εγγλέζος για K5, K6 ενω είχα παραγγείλει για Κ7, Κ8. Κατά τα λεγόμενα του κάνουν και για Κ9, L5. Πάντα για 1000. 
40 ευρώ. Καινούργιες. 
Γιώργος

http://m.ebay.co.uk/sch/i.html?sid=racingradiatorguards&isRefine=true&_pgn=2

Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


11
Γενικές - Νέα / Ψώνισα, τζαπάν ξανά!
« στις: Νοεμβρίου 22, 2016, 11:28:33 μμ »
Έπειτα από 6 χρόνια με το Tuono, ήρθε ο καιρός για μια αλλαγή! Τα κουκιά δεν βγαίναν για Tuono V4, οπότε ένα Κ7 στριμώχθηκε στο γκαράζ, εν αναμονή της πώλησης του Aprilia. Θα μου πείτε, τι σχέση έχει το Tuono V4 με το GSXR? Καμιά, αλλά επειδή είμαι τύπος τραβάτε-με-κι-ας-κλαίω, ήδη οργανώνω την τιμονοποίηση του :wstl:
Περίπου ένα GSXS-F με περισσότερο γκάζι, ελαφρύτερο και με ένα κλάσμα των χρημάτων (ΟΚ, και χωρίς ηλεκτρονικά).
Μεγείες μου :tooth: :tooth:

12
Γενικές - Νέα / Speedjunkies.gr στο A&R
« στις: Νοεμβρίου 21, 2016, 07:56:53 πμ »

13
Μοτο-Αγγελίες / Aprilia Tuono 1000 R '06
« στις: Οκτωβρίου 13, 2016, 06:14:34 μμ »
Σε πολύ καλή κατάσταση, συντήρηση σε γνωστό μηχανικό Aprilia, χρήση μόνο εκτός πόλεως, πάντα σε κλειστό και θερμαινόμενο γκαράζ. Έχει κάποια κάρμπον κομμάτια, συναγερμό META, σίτες ψυγείων νερού/λαδιού, ζελατίνα ermax, μανιτάρια Aprilia OEM, μαρσπιέ από RSV4 με ρυθμιζόμενα ποδωστήρια, φυμέ κρύσταλλα πίσω φλάς, billet δοχεία υγρών φρένων/συμπλέκτη.

Τιμή 3400Ε

Γιώργος
6974326692

14
Γενικές - Νέα / CBR 1000 2008 γνώμες
« στις: Οκτωβρίου 07, 2016, 11:07:10 πμ »
Καλημέρα,
επειδή υπάρχει μια σκέψη για αγορά, υπάρχουν κάποιες συμβουλές και γνώμες για το συγκεκριμένο μηχανάκι? Κάτι με μοτέρ που τσιμπάνε λάδια θυμάμαι, ισχύει? Και αν ναι, τι παίζει σε αυτή την περίπτωση. Επίσης αν κάποιος έχει εμπειρία σε V2 να μας πει πως του φάνηκε το συγκεκριμένο inline 4 σε σχέση με το δικύλινδρο?

15
Λοιπές αγγελίες / Κινητό Xiaomi Mi4 16GB 3G
« στις: Σεπτεμβρίου 02, 2016, 02:20:13 μμ »
Πωλείται το κινητό μου, αγορασμένο από Vickmall τον 10/2015. Σε άριστη κατάσταση, με διάφορες θήκες, nilkin tempered glass περασμένο και ένα ακόμα εφεδρικό (όχι όμως nilkin), κουτί, φορτιστή. Πωλείται για αγορά 4G κινητού :D

Τιμή 140 ευρώ

Σελίδες: [1] 2 3