Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - lospsi

Σελίδες: [1] 2 3 ... 13
1
Έπειτα από αρκετά ζευγάρια city grip (στο τωρινό beverly αλλά και στο παλιότερο XMAX), κατόπιν προτροπής του λαστιχά, έβαλα και εγώ τα angel scooter.
Διστακτικά μέν μιας και από τα Μισελέν ήμουν πολύ ευχαριστημένος, τόσο σε διάρκεια όσο και σε κράτημα (νορμάλ αστική χρήση βέβαια, όχι κάτι εξεζητημένο). Θα δούμε τι θα πει το Πιρέλι...

2
Μοτο-Αγγελίες / Yoshimura carbon τελικά
« στις: Οκτωβρίου 04, 2019, 11:51:37 πμ »
Καλησπέρα,
δίνω ένα σετ τελικά Yoshimura carbon (made in japan) από SV1000. Είναι σε καλούτσικη κατάσταση, σίγουρα όχι άριστη όμως. Έχουν το κλασσικό bolt on δέσιμο με 4 βίδες οπότε ίσως κάνουν και σε Hayabusa 1ης γενιάς?
Τιμή συζητήσιμη, θέλω να φύγουν αλλά όχι να τις "χαρίσω"

Ευχαριστώ πολύ

3
Μοτο-Αγγελίες / Απ: Suzuki SV 1000 Ν '06
« στις: Σεπτεμβρίου 22, 2019, 11:16:52 πμ »
Από "εκεί" ντρέπεσαι να το γράψεις ε?  :tooth:

 :tooth: :tooth: :tooth: :tooth:

Βάσικα, ντρέπομαι για το πόσο το έδωσα...













(...και πόσα δίνω για τον αντικαταστάτη :wstl: :wstl:...)

4
Μοτο-Αγγελίες / Απ: Suzuki SV 1000 Ν '06
« στις: Σεπτεμβρίου 19, 2019, 04:08:59 μμ »
Έφυγε!

Πάμε για άλλα!

5
Μοτο-Αγγελίες / Απ: Suzuki SV 1000 Ν '06
« στις: Ιουλίου 26, 2019, 03:09:48 μμ »
η μοτοσυκλέτα βρίσκεται πλέον σε "στοκ" μορφή, με τα παρακάτω έξτρα :
- DNA φίλτρο αέρα
- Σωληνάκια υψηλής φρένων Braking εμπρός-πίσω
- Ελατήρια Ohlins μπροστά
- Αμορτισέρ πίσω από GSXR1000K4
- Μανέτες ρυθμιζόμενες
- Μανιτάρια πλαισίου Suzuki by LSL
- Μανιτάρια εμπρός άξονα και paddock stand bobbins πίσω

(ουσιαστικά έχω βγάλει τις εξατμίσεις, το μονόσελο και την τάπα βενζίνης)

με νέα τιμή 2000 ευρώ

6
Μοτο-Αγγελίες / Suzuki SV 1000 Ν '06
« στις: Ιουλίου 02, 2019, 09:18:37 πμ »
Πωλείται Suzuki SV1000N K4, ασημί, πρώτη άδεια 11ος/2006, ελληνικής αντιπροσωπίας. Η μοτοσυκλέτα είναι σε πολύ καλή κατάσταση, είναι πλήρως συντηρημένη, καθώς πέρα από το κλασσικό σέρβις (αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού, καθαρισμός και λάδωμα φίλτρου αέρα, αλλαγή μπουζί), έχουν γίνει επιπλέον:
- σέρβις στα μπροστινά με αλλαγή τσιμουχών
- έλεγχος και συντήρηση αντλίας βενζίνης
- πλαστικοποίηση εσωτερικά του ρεζερβουάρ
- Σέρβις στις μπροστινές δαγκάνες (αλλαγή στα τσιμουχάκια)
- Καινούργια μπαταρία BS
Χωρίς καμία ανάγκη για αναλώσιμα ( τακάκια εμπρός-πίσω, αλυσιδογράναζα, ελαστικά).
Επίσης υπάρχουν και αρκετά έξτρα. Αναλυτικά:
- Yoshimura (made in Japan) τελικά κάρμπον
- DNA φίλτρο αέρα
- Σωληνάκια υψηλής φρένων Braking εμπρός-πίσω
- Ελατήρια Ohlins μπροστά
- Αμορτισέρ πίσω από GSXR1000K4
- Καπάκι μονόσελου γνήσιο Suzuki
- Μανέτες ρυθμιζόμενες
- Τάπα βενζίνης billet
- Μανιτάρια πλαισίου Suzuki by LSL
- Μανιτάρια εμπρός άξονα και paddock stand bobbins πίσω
- Αναδιπλούμενη βάση πινακίδας
Υπάρχουν όλα τα ΟΕΜ πράγματα (εξατμίσεις, σελά συνεπιβάτη, τάπα βενζίνης, ελατήρια, αμορτισέρ κτλ)

Φυλάσσεται σε κλειστό γκαράζ, κάθε έλεγχος δεκτός.

TIMH 2500 ευρώ

https://www.car.gr/23190632-suzuki-sv-1000

7
Γενικές - Νέα / Απ: Χρονια πολλα και καλη χρονια .........
« στις: Ιανουαρίου 15, 2019, 07:45:11 πμ »
Καλημέρα και Καλή Χρονιά, με υγεία πάνω απ' όλα!

8
Μοτο-Αγγελίες / Απ: Ρυθμιζόμενα μαρσπιέ για BMW S1000RR
« στις: Νοεμβρίου 12, 2018, 11:31:37 πμ »
Ακόμα ένα σετάκι μαρσπιέ, χρησιμοποιημένα όμως για καμιά 1000χλμ.
50 ευρουλάκια.
Value for money....

9
Trackdays / Απ: TD Μεγαρα 16-9-2018
« στις: Σεπτεμβρίου 18, 2018, 07:36:07 πμ »
Δεν πρέπει κανονικά να μην χρησιμοποιηθεί η νέα άσφαλτος για λίγο? Να δέσει?

Κατά τα άλλα, κλάμα, ήταν ευκαιρία να γίνουν κάποια απλά πράγματα. Τουλάχιστον να στρώθει ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ της η πίστα, στα κομμάτια που είχαν επιλεγεί. Πόσα μεροκάματα επιπλέον να στοίχιζε δηλαδή και πόσο επιπλέον πίσσα?  :mast:

http://www.bikerspirit.net/main/allages-stin-pista-ton-megaron-nea-xaraxi-episkeyes-nea-pista-video-foto/

10
+1 για τα city grip (σε xmax 250/beverly 300).
Μια φορά πειραματίστηκα με pirelli (στο xmax) και τα σιχάθηκα. Τα michelin κρατάνε μια χαρά, βγάζουν χλμ (25000+).

11
Τεχνικά, εξοπλισμός, βελτιώσεις / Απ: Quicksifter πρόβλημα
« στις: Ιουνίου 15, 2018, 11:33:38 πμ »
Επειδή έχω πάει σε εξουσιοδοτημένο και πριν και μετά την τοποθέτηση του PC5, φαντάζομαι πως όλα τα παραπάνω έχουν γίνει, παραπάνω από μια φορά.

Όπως και να έχει, θα το αποσυνδέσω και βλέπουμε, και με εξουσιοδοτημένο dynojet που μίλησα για το θέμα, του φάνηκε λίγο δύσκολο να φταίει αυτό για τα προβλήματα με το sifter. Πρέπει όμως να αποκλείσω αυτό το ενδεχόμενο ώστε μετά να ξαναπάω Παναγιωτόπουλο και να απαιτήσω δοκιμή με άλλο "βαρελάκι"....

12
Τεχνικά, εξοπλισμός, βελτιώσεις / Απ: Quicksifter πρόβλημα
« στις: Ιουνίου 15, 2018, 07:24:39 πμ »
Δυστυχώς, για να δουλέψει το PC πρέπει να αποσυνδεθούν οι Λ γιατί διαφορετικά, η μαμά ECU προσπαθεί να διορθώσει συνεχώς τις τιμές που θα δίνει το PC.


13
Τεχνικά, εξοπλισμός, βελτιώσεις / Απ: Quicksifter πρόβλημα
« στις: Ιουνίου 14, 2018, 07:51:14 μμ »
Όχι, έχω τα μαμά μαρσπιέ προς το παρόν.

Για να απενεργοποιήσω το PCV και να το δουλέψω "μαμά" για λίγο ώστε να δω αν φταίει, αρκεί να φορτώσω τον μηδενικό χάρτη (που τον βρίσκω, αλήθεια?) ή πρέπει να το βγάλω τελείως?

Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


14
Τεχνικά, εξοπλισμός, βελτιώσεις / Quicksifter πρόβλημα
« στις: Ιουνίου 13, 2018, 09:31:01 μμ »
Καλησπέρα!
θέλω να ρωτήσω την αποψή σας για ένα θέμα που αντιμετωπίζω με το quicksifter στο BMW.
Από όταν το πήρα, δεν λειτουργούσε σωστά, μια έπιανε, μια όχι. Αφού πήγα 2-3 φορές σε εξουσιοδοτημένο νοτίων προαστίων και δεν έβγαλα άκρη (από αναβάθμιση λογισμικού μέχρι αλλαγή microswitch) και ενώ το πρόβλημα συνέχιζε, απευθύνθηκα σε άλλο εξουσιοδότημένο βόρειοανατολικών προαστίων που έχω ακούσει καλά λόγια. Εκεί, ξανάγιναν αναβαθμίσεις λογισμικού (μου είπαν ότι δεν είχαν γίνει) και πράγματι το BMW δούλεψε καλύτερα, συνεχίζει όμως να μην είναι 100% σωστό. Το sifter δεν λειτουργεί μετά τις 10Κ, κάποιες φορές και σε ενδιάμεσες στροφές. Άλλες πάλι λειτουργεί. Γενικά είναι ακανόνιστη η συμπεριφορά του.
Σε κουβέντα, λοιπόν, που είχα σήμερα με τον τεχνικό, ισχυρίστηκε ότι μπορεί να παίζει ρόλο η τοποθέτηση power commander 5 που έχω. Δηλαδή, επειδή βλέπει σφάλμα στους λ (που η dynojet στις οδηγίες της λέει να αποσυνδεθούν), αν το μηχανάκι ανεβάζει θερμοκρασία, και αφού δεν έχει ένδειξη από τους αισθητήρες, επεμβαίνει ο εγκέφαλος και δεν το αφήνει να κάνει αλλαγή. Όντως, όταν ξεκινάω μια βόλτα, συνήθως δουλεύει και κατά την διάρκειά της αρχίζει τα "κουλά".
Μπορεί όντως να συμβαίνει κάτι τέτοιο? Τόσος κόσμος που έχει εγκαταστήσει PCV με ΒΜW δεν έχει sifter? Έχω προβληματιστεί αρκετά με όλο το θέμα, επειδή σκεφτόμουν μήπως φτιάξω και ένα χάρτη στο δυναμόμετρο, αν τελικά ισχύει ότι υπάρχει ασυμβατότητα με το QS και το sifter του S1000R, μην δώσω τσάμπα λεφτά.
Το BMW έχει λαιμούς χωρίς καταλύτη, μαμά τελικό και μαμά φίλτρο και έχει φορτωμένο τον χάρτη που δίνει η dynojet για akrapovic full exhaust w/o baffle.
Τζόγος στον συμπλέκτη ΟΚ, λαμάκια στο microswitch ΟΚ, το cruise δουλεύει.

Ειλικρινά, σκέφτομαι να τα βγάλω όλα και να το έχω μαμά πάλι αλλά δεν αντέχω να βλέπω αυτό το τεράστιο καζάνι που έχει για καταλύτη κάτω από το μηχανάκι...

Μπλέξιμο.

15
Μοτο-Αγγελίες / Απ: Πίσω αμορτισέρ για BMW S1000RR 2010
« στις: Μαΐου 06, 2018, 01:11:19 πμ »
100 ευρώ!!!!!
 8)

Σελίδες: [1] 2 3 ... 13